Oslo: vårmønstring hadeland

Anbefalte innlegg

aller er velkomne:)

 

det vil bli muligheter for vask på mekonomen, og ellers så er det ikke langt til esso stasjon med 2 vaskehaller, og skulle det skrante veldig,så kan jeg sikkert også låse opp på jobben..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felleskjøring - Oslo lokallag

 

Oppmøte: Statoil Furuset

Tidspunkt: 08:30 (avgang ca. 08:45)

 

Kjører E6 nord til Olavsgaard hotell, og tar av der mot riksvei 4. Holder deretter riksvei 4 til treffet.

 

Det er mottatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, kanskje jeg skal komme snikende med lakris vogna også...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felleskjøring - Oslo lokallag

 

Oppmøte: Statoil Furuset

Tidspunkt: 08:30 (avgang ca. 08:45)

 

Kjører E6 nord til Olavsgaard hotell, og tar av der mot riksvei 4. Holder deretter riksvei 4 til treffet.

 

Det er mottatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felleskjøring - Oslo lokallag

 

Oppmøte: Statoil Furuset

Tidspunkt: 08:30 (avgang ca. 08:45)

 

Kjører E6 nord til Olavsgaard hotell, og tar av der mot riksvei 4. Holder deretter riksvei 4 til treffet.

 

Den er Roger : haha ::rolleye:: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får dere kjøre med Quattrokolonna deres, mens jeg melder meg inn i kolonna for oss som fortsatt har lappen. Er du med, Mikael? *fnis*

 

Men.. Spøker plutselig litt her. Har klart å knerte girkassa. Har bytta girkasse og clutch, men den "nye" girkassa var visst mer ras enn den gamle, gitt. Holder på med 2. bytte nå, men en jæ&@# idiot har trilla bort bilen min og satt et vrak på bukken. I tilegg er det masse kluss på jobben og obligatorisk omlegging til gateslicks før lørdagsmorran...

 

Alt henger litt i en tynn tråd her nå. Får håpe den andre girkassa vi har på lur funker fint, og at det går som en drøm å sette den i...

 

For dette treffet -skal- jeg på!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere må jo oppover. Jeg vil jo ikke kjøre alene...hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får dere kjøre med Quattrokolonna deres, mens jeg melder meg inn i kolonna for oss som fortsatt har lappen. Er du med, Mikael? *fnis*

 

Men.. Spøker plutselig litt her. Har klart å knerte girkassa. Har bytta girkasse og clutch, men den "nye" girkassa var visst mer ras enn den gamle, gitt. Holder på med 2. bytte nå, men en jæ&@# idiot har trilla bort bilen min og satt et vrak på bukken. I tilegg er det masse kluss på jobben og obligatorisk omlegging til gateslicks før lørdagsmorran...

 

Alt henger litt i en tynn tråd her nå. Får håpe den andre girkassa vi har på lur funker fint, og at det går som en drøm å sette den i...

 

For dette treffet -skal- jeg på!!

 

 

det er kun jeg som har mistet den da.... ikke alle som kjører quattro... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Bare tuller, Arve. Jeg regner med at du tåler det. :)

 

Rune: Jeg skal gjøre alt jeg kan. Stressmekking er alltid bra. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

selvsagt tåler jeg det. skal nok ikke se bort ifra at jeg blir med oppover... skal høre om jeg kan sitte på med inge eller noe visst han skal oppover...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får dere kjøre med Quattrokolonna deres, mens jeg melder meg inn i kolonna for oss som fortsatt har lappen. Er du med, Mikael? *fnis*

 

Har ikke mistet lappen enda, og bilen er fortsatt i kjørbar stand ;) Klart jeg blir med på dette! : rock : Og er det noen som trenger sitte på er det bare å si fra : ja : Tror vi blir biler nok enda at Arve ikke er kjørbar og Golfen din kanskje ikke skulle rekke å bli klar : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er gull mikael... skal ikke se bort i fra at du får en passajer... må bare få kommet meg inn til byen på en eller annen måte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører jo utover Olavsgård etter det jeg har skjønt.. Skal ikke være noe problem å plukke opp noen underveis vet du : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felleskjøring - Oslo lokallag

 

Oppmøte: Statoil Furuset

Tidspunkt: 08:30 (avgang ca. 08:45)

 

Kjører E6 nord til Olavsgaard hotell, og tar av der mot riksvei 4. Holder deretter riksvei 4 til treffet.

 

Tiden flyr og i morgen skjer det. På tide å trekke frem denne tråden igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er folk klare? Jeg er klar som et EGG!! hehehe: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er folk klare? Jeg er klar som et EGG!! hehehe: smil :

 

Jeg er ikke helt eggeklar, men det er ikke mye om å gjøre. Var hos Sharif og fikk lagt på slicks i går. Fått tatt ut girkassa og er halvveis i flens-bytting. 2 effektive timer i dag, så er jeg også klar. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke helt eggeklar, men det er ikke mye om å gjøre. Var hos Sharif og fikk lagt på slicks i går. Fått tatt ut girkassa og er halvveis i flens-bytting. 2 effektive timer i dag, så er jeg også klar. :)

 

 

You can DO IT!!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som jeg tar turen i morra også, skal ut og jakte etter bolter og sentreringsringer til sommerfelga nå.

 

sees kanskje ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som jeg tar turen i morra også, skal ut og jakte etter bolter og sentreringsringer til sommerfelga nå.

 

sees kanskje ;)

det skaffer du nok;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som jeg tar turen i morra også, skal ut og jakte etter bolter og sentreringsringer til sommerfelga nå.

 

sees kanskje ;)

 

 

Autogrip på alnabru har sikkert dette. De hadde iallefall ringer til schmidt felgene mine når jeg skulle ha det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også klar som et egg, har fått tatt noe småplukk på bilen i dag så det gjenstår bare shine i kveld.

Men jeg blir vel den eneste som drar på treff med vinterdekk. : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt KRISE for min del... jeg har ikke noen som kan kjøre meg ned til dere folkens så jeg får F... ikke blitt med... sukk

 

beklager... *gråte* jeg som var klar for treff og greier...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt KRISE for min del... jeg har ikke noen som kan kjøre meg ned til dere folkens så jeg får F... ikke blitt med... sukk

 

beklager... *gråte* jeg som var klar for treff og greier...

sykle;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sykle;)

 

 

 

ja, hadde jeg bare hatt sykkel så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, hadde jeg bare hatt sykkel så...
hehe.. ;)

da blir det nok litt vanskligere.. bussen da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.