#51 Skrevet April 21, 2006 Jeg er også klar som et egg, har fått tatt noe småplukk på bilen i dag så det gjenstår bare shine i kveld. Men jeg blir vel den eneste som drar på treff med vinterdekk. Da er vi to, det er nemlig meldt om snøstrom over Gransfjellet... Og da er det viktig å ha godt grep... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet April 21, 2006 Vi kjører jo utover Olavsgård etter det jeg har skjønt.. Skal ikke være noe problem å plukke opp noen underveis vet du Har du lyst å bli med Arve, så er det bare å si fra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 21, 2006 hehe.. da blir det nok litt vanskligere.. bussen da? jeg må ta bussen som går halv 8 for å være der nede tidsnok. noe som i gjengjeld krever at jeg står opp klokken 7. det blir litt i det meste laget på en lørdag assa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 21, 2006 jeg må ta bussen som går halv 8 for å være der nede tidsnok. noe som i gjengjeld krever at jeg står opp klokken 7. det blir litt i det meste laget på en lørdag assa. denna f... kollektivttransporten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 21, 2006 Har du lyst å bli med Arve, så er det bare å si fra.. pm sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 21, 2006 denna f... kollektivttransporten ja, du sier noe der... hehe hater alt som heter BUSS..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 21, 2006 Jeg begynner på jobb kl 9 i morgen, drar vel innover halv 9 så du kan sitte på inn til oslo da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 21, 2006 Da var jeg endelig hjemme med nesten fungerende girkasse med nesten alle de gira jeg trenger. Blir litt stressmekking i morra tidlig, så Rolf og jeg kjører alene oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 21, 2006 Da var jeg endelig hjemme med nesten fungerende girkasse med nesten alle de gira jeg trenger. Blir litt stressmekking i morra tidlig, så Rolf og jeg kjører alene oppover. det stemme vi kjæm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 22, 2006 og nå vil jeg se BILDER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 22, 2006 og nå vil jeg se BILDER http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=457632#post457632 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...