"Styling" til Audi 200 finnes det?

Anbefalte innlegg

Finnes det fangere, skjørt og diverse karosserimods til Audi 200 noe sted? Tror aldri jeg har sett et bilde av en Audi 200 med noe "styling". Jeg snakker ikke om store stygge fangere som roper plastikk og racing gitter i her og der, men noen moderate fangere som gir bilen en litt penere look. Syns fronten på Audi 200 er så fryktelig lite pen, derfor kunne jeg meget godt like å se en eller flere 200'er med noe "styling" eller ombygging, med andre lykter, fanger osv.

 

Foresten når det gjelder panseret på 200'en; er det "spist" midt på, eller er det buet/flatt i fronten som andre biler? Er noe med fronten på de bilene som jeg ikke klarer, er så synd, for bakdelen på bilen er tøff : rock : . Også lurer jeg litt på hva folk syns om dash i 200/A6 og lignende, vi har en A6 97mod hjemme og den også har dette rare "lange" dashbordet med 3 målere over midtkonsollen hvis folk forstår hva jeg mener. Dette er så rart, og mindre pent kombinert med den enorme "pølsa" av et dash på passasjersiden. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt jeg har sett av modifikasjoner til de bilene har vært totalt usmakelig plastikk i verste 80-tallsstil. Liker man ikke designet kan man likegodt kjøpe en annen bil, hehe.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noe her på medlems-galleriet...:

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1461

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1718

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=3172

 

Grillspoiler på den første, skjørt på den andre, spoiler på tredje... :)

 

Ikke mye man finner til disse bilene, men skjørt, grillspoiler og baklukespoiler (sedan) kunne jeg ha tenkt meg til min 200. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har jo tradisjonelt ikke vært en typisk bil å style da den for det første ble produsert før japanske biler kunne fly i lufta (med bare litt holywoodmagi) så styling var ikke en stor greie liksom, og ikke minst fordi de kostet en arm i Tyskland, + et bein her hjemme.

Kamei prøvde seg på noe heller slakke greier til T44 100 men holdt seg unna 200`n. Den som kom nærmest var vel Walter Treser,

S200_2.jpg

 

men før han fikk til noe som ikke oste hubba-bubba og hockeysveis ble han gal og bygde f.eks

Largo

t_tlargo7.jpg

 

og Hunter

Hunter89-2.jpg

 

Da han slapp ut av mentalinstutisjonen igjen hadde Audi laget, og tatt 200 20v ut av produksjon noe Walter gikk glipp av så han har aldri laget noe til den modellen. Han gikk derimot rett løs på C4

C4_1.jpg

 

og vi har vel ikke sett så innmari mange sånne rundt omkring: rolleyes

Han startet også med noe helt egenproduserte greier på golfbasis men nå er vi så langt utenfor spørsmålet ditt at det må du nesten kikke på her selv hvis du vil http://www.treser-audi.de/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, det er akuratt det som er problemet mitt, tresser stylingen som 100 kom med er ufattelig stygg, tresser har også en 200 med plast men den ser heller ikke ut i måneskinn. Enkleste blir vel da å kjøpe styling fra en bil som er like bred i fronten eller bredere(noe som skal litt til) og kutte, tilpasse og lage nye fester for så å håpe på at det kan bli penere enn orginalfangeren (noe som heller ikke er pent)

 

Jeg er interessert i noe som ikke oser plastik og 1mm høy BMW, jeg vil ha tak i noe som, hmm, hva skal jeg si. Ta utgangspunktet i en eksempelvis V70R AWD, altså en fanger som det ikke ser ut som er kjøpt på biltema, men som det faktisk ser ut som har kommet på bilen fra fabrikk (noe jeg vil si at så godt som ikke noe av det tresser har laget gjør) Noen som forstår hvor jeg ser verden ifra? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

200 20v har da pene fangere syns jeg da, i forhold til de gamle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skaffe slik lyktelist som var på den første 200`n der

 

btw De c4 lyktene var så ufattelig tøffe.:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også lurer jeg litt på hva folk syns om dash i 200/A6 og lignende, vi har en A6 97mod hjemme og den også har dette rare "lange" dashbordet med 3 målere over midtkonsollen

Liker designet på 4Aen jeg da, ser ikke noe forferdelig i det designet.

'Intressant' kombinasjon med 200/A6 forøvrig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å gud her var det mye fælt...synes alt annet enn orginalt her så helt grusomt ut...ond ond mann han derre treser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke det v8 front, med 200 20v hjulbuer da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker best V8 look på 44 :)

 

Walther Treser har da gjort noe riktig og, men det er på urquattro ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skaffe slik lyktelist som var på den første 200`n der

 

btw De c4 lyktene var så ufattelig tøffe.:tilber:

var du interessert i å skaffe/selge en sånn lyktelist, sendte deg pm, men fikk inget svar...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om noen sider som har innvendig eller utvendig styling og "godteri" til audi 200? Eller blir man nødt til å lage/tilpasse selv hvis man skal ha noe til de bilene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sjekka litt rundt, og det er lite å få tak i. For min egen del så synes jeg 200 20V er nydelig slik den er orginal. Det eneste som trengs er senk, fete felger, v8 baklys og hvite sideblinklys.

 

Sideblinklys er samme som på c4.

V8 baklys er billig her: http://homepage.internet.lu/customautocraft/type44_100_200_v8.htm

 

Her er mitt forbilde. Syns den er helt rå :) (Noen som vet hva slags felger det er?)

Uten navn.bmp.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også sjekka en del rundt etter noe smakfullt og diskret men har etterhvert kommet frem til at designavdelingen hos våre venner i Ingolstadt må ha vært fylt opp med genier på slutten av 80 tallet. Jeg har sett mange forsøk på å forbedre det ytre på en 200 20v og de aller aller fleste har vært totalt mislykket.

Jeg har vært på jakt lenge etter noe som kan gjøre at fronten min får plass til min nye ic men jeg har ikke kommet opp med noe enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var ganske så pen den 200'en der ja, men likte ikke felgene. Samt det er noe som mangler med frontfangeren. Jeg kan ikke noe for at jeg syns fronten er rar, det er smak og behag det hvordan man syns ting skal være. Får vel se om jeg tar meg tiden til å lage/tilpasse fanger fra en annen bil dersom jeg skulle ende opp med en 200.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var ganske så pen den 200'en der ja, men likte ikke felgene. Samt det er noe som mangler med frontfangeren. Jeg kan ikke noe for at jeg syns fronten er rar, det er smak og behag det hvordan man syns ting skal være. Får vel se om jeg tar meg tiden til å lage/tilpasse fanger fra en annen bil dersom jeg skulle ende opp med en 200.

må nesten bare spørre...hvorfor kjøpe 200 hvis du er så misfornøyd med måde interiør og eksteriør?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, er ikke snakk om å kjøpe, men en eventuell byttehandel.

 

Jeg har ikke noe imot bilen i seg selv, men jeg er perfeksjonist. Er alltid noe som ikke er perfekt og derfor jeg lurer på om det er muligheter for å få tak i noe som gjør bilen litt annerledes enn slik alle andre har det, eller om man da i tilfelle må til å lage tingene man skal ha selv. Jeg har ingen problemer med å kunne lage det meste selv, men ting tar tid (ttt) og ting tar mindre tid dersom det er mulig å kjøpe ferdig :P

 

Ikke forstå meg rett, jeg liker ikke bilen, men jeg liker den. (Tøff stasjonsvogn, men liker ikke dash og front.) Samtidig har den det jeg leter etter motormessig. Elsker lyden av en 5'er eller en 6'er. Har allerede hatt 6'er (BMW 525) som jeg var storfornøyd med, samt jeg trenger en stasjonsvogn og har en forkjærlighet for Audi derfor tar jeg gjerne en stasjonsvogn med femmer som er trimbar og som det finnes skikkelig kvalitets driverk og torsen diff (quattro er tingen).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, måtte bare spørre:) Ingenting som slår quattro og 5'er lyd nei. Selv om folk har gjort det før er vel den beste løsningen å få den mest mulig strøken: rolleyes rette felger til bilen osv. det var nå mitt tips:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var du interessert i å skaffe/selge en sånn lyktelist, sendte deg pm, men fikk inget svar...

 

Har et par sånne liggendes nye i ekse

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det bildet som er her med 19 elr 20" er OZ felger trodde jeg.. er vel et par år siden jeg lagret det bildet der...:rolleye:

 

edit... skal prøve å lete opp felgene senere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det bildet som er her med 19 elr 20" er OZ felger trodde jeg.. er vel et par år siden jeg lagret det bildet der...:rolleye:

 

edit... skal prøve å lete opp felgene senere..

 

Tar opp igjen tråden jeg...Det er Toora felger så vidt jeg veit.

 

Reinholdt her på forumet hadde/har sånne på 90'n sin..

 

skyt meg om jeg tar feil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PANG (neida bare tulla :P)

 

Ser ut som du har rett der Mikkel! Ligna iallefall farlig mye :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.