bilde av sommerfelgene til folket.

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Har et lite spørsmål ang originale 9razze felgene møller har.

Var innom dem i dag for å plukke opp noen deler, så ser jeg at de har stilt ut et "9razze Silver" hjul, hvor jeg la merke til at sentrums"platen" var noe sølvfoliebelagt. Så jo ikke ut som de RS4 felgene etc med mørk grå plast i midten med små audi ringer i som er så pent! Eller er det det som er levert på "9razze" i noe "chrom" versjon e.l. ??

 

Det er ATP som lager 9 Razze felgene, finnes i to utgaver

 

Edelstahl:

 

45.jpg

 

Og vanlig silver:

 

http://www.excentric.de/src/felgen/img/46.jpg

 

Prisen er den samme for begge utgaver. Eneste problem med RS4 felgene (eller S-line som det vell egentlig er) er at alle har dem, jeg synes ihvertfall ikke det er så kjekt med felger som alle andre har ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Er de OZ opera hjula der knalldyre, eller er det bare noe jeg tror?

 

Fine ivertfall, litt Benz look, men det er jo ikke så verst likevel...

 

OZ Opera er ikke noe spesielt dyrere enn andre OZ felger, jeg betale til forrige bil 12000 for ett sett med 2 delte OZ Opera 8,5x18" med 235/40 dekk. Rå felger ihvertfall og det at det gir MB look er jo konge ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Det er ATP som lager 9 Razze felgene, finnes i to utgaver

 

Prisen er den samme for begge utgaver. Eneste problem med RS4 felgene (eller S-line som det vell egentlig er) er at alle har dem, jeg synes ihvertfall ikke det er så kjekt med felger som alle andre har ;)

 

Så ATP har ikke laget "S-Line" felgene (Votex?)? Bare at jeg synes det ser så jævlig simpelt ut med alufolie dekor i midten av felgene : grønn : i motsetning til "S-Line" felgene, finishen ser så billig ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OZ titan 17" x 8" med 225/45

passat.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oz Superleggera 7x17 i Matt Tuner Silver som fargen blir kalt av OZ.......Dette er iallfall LETTMETALL-felger. :D :D :D Veier cirka 7-8 kilo pr felg.

superleggera_mts.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Det er ATP som lager 9 Razze felgene, finnes i to utgaver

 

Edelstahl:

 

45.jpg

 

Og vanlig silver:

 

http://www.excentric.de/src/felgen/img/46.jpg

 

Prisen er den samme for begge utgaver. Eneste problem med RS4 felgene (eller S-line som det vell egentlig er) er at alle har dem, jeg synes ihvertfall ikke det er så kjekt med felger som alle andre har ;)

Hvem er det som forhandler ATP i Norge, er det Shariffen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns Brock er veeeldig tøffe felger på "eldre" folkevogner.. Både på Golf mkI/mkII corre osv passer Brock veldig bra.

 

Hvem selger Brock?

 

Når det gjelder rs-felger..

 

De replica-felgene er ikke like rs4-felgene som kom i katalogen til Møller. Er det bare jeg som ser det? Ytterst på hver eike er det et "hakk" på de fra Møller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Knut Arne, "Møllerfelgene" har et spor på siden på hver eike. Btw så sa han jeg snakket på Møller Ensjø i Oslo, at de RS felgene de solgte til ettermarkedet IKKE var orginale!

:rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt sommerbidrag! Rial Imola 17"...

(Ikke verdens beste bilde, men men)

bil 003.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Jeg syns Brock er veeeldig tøffe felger på "eldre" folkevogner.. Både på Golf mkI/mkII corre osv passer Brock veldig bra.

 

Hvem selger Brock?

 

Når det gjelder rs-felger..

 

De replica-felgene er ikke like rs4-felgene som kom i katalogen til Møller. Er det bare jeg som ser det? Ytterst på hver eike er det et "hakk" på de fra Møller..

 

 

Sheriffen har Brock felger. Er ikke galen på pris heller.

Ettersom jeg har klart å etterforske fram, så er de gamle, BREIE (Borbet A 9*16) årsak til at tannstangen tok kvelden. Tror jeg holder meg på litt mer normal diameter fra nå av.

Belasningen ble visst mye, mye større med så breie felger, og da kunne tannstangen ta reperen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har fått tatt noen bilder av TDi min...

a3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Hvem er det som forhandler ATP i Norge, er det Shariffen?

 

Så ivertfall ATP chrome inox når jeg var der inne(hos Sharif)!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Momo GT2 på 80'n min.

(Ikke min bil, men har bestillt det som er inni:)). Flere som vil ha? gi et hint. 325mm komplett sett inkl brakett,4-stemplet kal,bolter,klosser etc.. pris 14800,- også 355mm til ca. 16 lapper.

momogt2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leveres disse til type 85 coupe, i litt mindre dimensjon, rundt 280-300mm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4 m/Nokian NRZi 225/40 - 18

resize of img_1723.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Wilthil

Momo GT2 på 80'n min.

(Ikke min bil, men har bestillt det som er inni:)). Flere som vil ha? gi et hint. 325mm komplett sett inkl brakett,4-stemplet kal,bolter,klosser etc.. pris 14800,- også 355mm til ca. 16 lapper.

 

Får vel ikke plass til vinterhjula (16") med 325mm ?? Er det mulig å få tak i noe "mildere" ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme kit fåes også som 308mm.

 

Litt of-topic. Kanskje lage en ny tråd på dette? har litt info og komme med ang disse kit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine: 7x17" OZ Hydra med kjipe 205/40 R17.

6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, lag en ny tråd du.

 

Litt info hadde vært fint!

 

 

Opprinnelig postet av Rune Wilthil

Samme kit fåes også som 308mm.

 

Litt of-topic. Kanskje lage en ny tråd på dette? har litt info og komme med ang disse kit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg også fått polert bilen og fått på sommerfelgene. (17x8 BBS RX med Dunlop SP9000 i 225/45-17)

 

Venter bare på senkesettet (H&R 40 mm) som jeg bestilte i februar som jeg ennå ikke har fått, som dere ser er det ganske nødvendig.. :-D Planlagt montering så fort som mulig, bare jeg får dem.. Bilen har jo bakkeklaring som en allroad!

 

nypolert1.jpg

nypolert2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senkesett og sote blinkers foran. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæven... Sånn blir nok min også til eg får senkesettet mitt... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du ikke allerede ventet en stund på det Sture??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

har du ikke allerede ventet en stund på det Sture??

 

Først bestilte eg hos Styling-Tech. Der skulle det vere 3 vekers leveringstid. Tredje veka kom og eg gikk og gleda meg til senkesettet kom, men då fekk eg beskjed om at han ikkje kunne levere settet likevel.

 

Så bestilte eg hos VwCarConsult. Då skulle eg få det i veke 18, men senkesettet mitt var restnotert, så no kjem det ikkje før i mai/juni ein gong... :( Buhu... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.