#1 Skrevet April 4, 2004 Hey....enda bedre.....Vestfold og Telemark sammen i kolonne fra jernbanestasjon gjennom Larvik og inn på plassen til b4you......HEFTIG...her kommer vi........(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2004 Hva skal du i Østfold akkurat denne dagen da cabber man? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 4, 2004 Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen kolonne fra jernbanestasjon gjennom Larvik og inn på plassen til b4you......HEFTIG...her kommer vi........(?) trøkke gjennom Larvik, hmm er ikke det litt vel harry? Østføld lokallag har treff den dagen også så jeg skal muligens dit , kjenner han ene fyren der, også må jeg ha noe varer så mulig rundtur der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2004 hmmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 5, 2004 Begynner vist kl 10:00 og ikke 11:00 som jeg skreiv tidligere Her har dere litt info om butikken http://www.be-4-you.com/show.asp?page=znet_ny_butikk!.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 5, 2004 Kanskje jeg polerer bilen på jobben torsdag 15april eller fredag 16 april... og stiller opp 17 april 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 5, 2004 Hva jobber du med da som kan polere at work? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 5, 2004 Oki Larsern,litt harry å trøkke igjennom Larvik,men kolonne inn på p plassen hadde vært tøfft syntes jeg...for å markere oss litt(men er muligens bare jeg som tenker sånn) Andreas.....fingern ut av rumpa....hmmmm..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 7, 2004 Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen Hva jobber du med da som kan polere at work? Jobber ute i Andebu.. På døvehjemmet der.. Kan jo bare ta med en beboer eller to og stå ute og kose oss med kaffe, mens jeg bruker poleringsmaskinen til jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 7, 2004 Kult! Det HØRES bra ut.........(?) Har snakka med en i sjappa idag og det holder på fra 10 og utover.....kanskje utstilling..hvis ikke præiking,skryting....... Ruud Racing kommer, en dragsterboble(uten motor) og Larvik Gatebil klubb er det han kunne fortelle......Han sa det var kult hvis vi kom en gjeng.....ER noen Vestfoldinger og Telemarkinger med????????????????????????????????????????????????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 13, 2004 Åssen blir det til helgen? Hadde renkt meg en tur bort jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 14, 2004 Kom igjen da!!!!!!!!! Bli med flere da!!!!!!!! Jeg gidder ikke hvis det regner altså!!!!!! Men fåreslår å møtes på p-plassen mellom Statoil og Møller Larvik kl 11............Gul nyvaska Polo er der hvis flere sier at de kommer og været er levelig.............. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 15, 2004 Planer om å komme kl 10. Skal på Vafel vakt på skolen kl 12. Hvis det er oppholds vær så kommer jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 16, 2004 Skal også (dessverre) på harrytur akkurat i morgen, så det får bli en annen gang. (Skal for 1.gang ta s-fjord-strømstad, så det blir avveksling fra å kjøre Moss-grensa!) Ta noen bilder da, Thomas!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 16, 2004 Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård Skal også (dessverre) på harrytur akkurat i morgen, så det får bli en annen gang. (Skal for 1.gang ta s-fjord-strømstad, så det blir avveksling fra å kjøre Moss-grensa!) Ta noen bilder da, Thomas!! Haha, det skal jeg også Bjørn, 10ferga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 16, 2004 Detta var slappe greier!!!!!!!!!! Mulig jeg er der ved 11 tida pga skulle ikke skje så mye før den tid! Da sees vi kanskje Geir...... Bilder.....har ikke kamera da tror jeg........... Må vaske kjærra nå da......skyer...regn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 16, 2004 Fet Passaten din på bildet ble nå da Christian........ Jeg kikker oppom rundt 10...er det ingen der da så gjør jeg noen ærend og er på Møller rundt 11 hvis noen vil kjøre samla ned. Dvs,kjører vel forbi Møller rundt 10 også da...... Jeg er lett synlig hvis noen vil henge seg på....... Synd det ikke er meldt bedre vær...................................! Hvis noen vil ha kontakt(eller noen fra telemark ikke er kjent) kan jeg treffes på 90 94 94 46...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 17, 2004 Takk for den Thomas Den begynner å bli bra nå ja. Satser på jeg er vel møller rundt 11 Bedre med opphold en rein hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 17, 2004 Var innom en times tid og kikket.. Litt snadder var det å se Særlig et par Passater som falt i smak Glemte selvsagt kamra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 17, 2004 Var innom der jeg også. Var jo noen biler som var greie, men mye møkk og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 17, 2004 Var ihvertfall lyd i din bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 17, 2004 Opprinnelig postet av Leif Egil Solberg Var ihvertfall lyd i din bil Fikk jo streng beskjed av Thomas og Kurt Stian om å dra på litt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 17, 2004 Ja det fiksa du faen meg bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 18, 2004 Fant noen bilder fra treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 18, 2004 Stilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...