#26 Posted April 18, 2004 Fant noen flere bilder 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#27 Posted April 19, 2004 Leif Egil,du skulle jo sagt hei! Vel, 2 bilder av SUV-Poloen.......de brukte fryktelig lang tid på de bildene............. Veldig hyggelig"par timers"treff m Geir,Frida,Kurt Stian og Christian......og mange andre BLODHARRY Siræva og Mazda folk..........(og den fete S3en jeg sikla på) Men Christian.....Bra fart i Passelaten din.....som ulv i fåreklær...og ikke minst sound....mange huer som skifta retning da du røyk ut fra plassen...(Kult!) 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#28 Posted April 19, 2004 Får si hei neste kan jeg ser en Gul Polo med noe klistermerker bakpå 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#29 Posted April 20, 2004 Fart og fart:) Men så da "SUVen" din på mer en 2 biler da, syns den poppet opp titt og ofte på bildene. Men det var da hyggelig å få møte noen av vestfoldgjengen: ja : 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#30 Posted April 20, 2004 Men Leifmann,kom å se på film på Torsdag da!!!!!!! Et must! 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#31 Posted April 20, 2004 Torsdag har jeg guttungen... Så det passer ikke så bra 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...