#26 Skrevet April 14, 2004 Ja du har helt rett der... 1.8T var chippet men gikk ikke akkurat som RS2'en..hehe..men er ferdig med slik grisekjøring..kun på bane..har ikke akkurat fartsmaskin nå heller da..men 6'ern drar godt til å være diesel..lastebil..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 14, 2004 dette er absolutt ikke bilde av motoren min!!! jeg bare juger. har aldri kjørt så fort, mente å skrive123km/t..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 14, 2004 juhu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 14, 2004 hehe... toillbokk..hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Grisekjøring er morro det, skal ikke si at jeg er helt engel bak rattet hver dag. Men det er mest når jeg kjører sammen med andre kompiser som ikke akkurat sinker i høyre feltet kremt kremt... skal jeg føle meg truffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 25, 2004 Men det er heller ikke noe poeng i å være så veldig "skinnhellig". Jeg regner med at alle her inne, meg selv inkludert, har sine svin på skogen.. :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Tony Kampen kremt kremt... skal jeg føle meg truffet? Tja, det trenger jo nødvendigvis bety noe negativt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 13, 2004 Opprinnelig postet av Jan Nielsen Ikke farten som dreper heller... det er bråstoppen Ellers som engelskmenn ville sagt, "It's not the fart that kills, it's the freakin' smell!!!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...