Bodø: Skilt og klistremerker.

Anbefalte innlegg

Har vi noen liggende enda?

 

Sitter enda med feil type skiltplate :(

Og dama har fått VindusruteskrapeLappen

og fjerna klistremerkene systematisk iløpet av vinteren. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det ble mye Bodø: Bodø: Bodø der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, det ble mye Bodø: Bodø: Bodø der...

 

Jeg gav fra meg skiltplatene til lokallagsleder Tor: 97 09 70 70

 

Prøv å ring han!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordner seg vel på et møte da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om noe firma som lager reklame og sånt i byen?

Som kan blåse opp den streamern med logo og alt?

 

Er en smule liten den som man får utlevert.

Lyst på en som vises litt bedre på bakruta.

 

Sett 2-3 bilder i byen med større tekst på bakruta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vw-Audi club Norwegen avd Bodø har vel Tor liggende.:) Type STOR: smil :

Ring han på 97097070 så ordner det seg. Greit å ta dette før neste møte så kan han gi det til meg el noen andre kan han ikke stille.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er vel den typen som tar seg best ut på stor varebil?

Må vel bare krype til telefonen da..

Uff, liker ikke prate i sånt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, er vel den typen som tar seg best ut på stor varebil?

Må vel bare krype til telefonen da..

Uff, liker ikke prate i sånt ;)

 

Hehe,stemmer den beskrivelsen vettu!:)

Best å ringe ja,han er mye på farten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en 2er GTI med grønne vw-merker som kjørte på 3felten her for et par dager siden... han hadde ganske ok (stor) størrelse på merkene i bakruta...

 

EDIT: glemte forresten å spørre om det er noen som har mulighet til å ta med nye skiltplater til meg på neste møte? må ha 3 sett... ett til meg selv og 2 som jeg skal droppe innom Mo Lokallag når jeg er og henter de nye lyktene mine der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en 2er GTI med grønne vw-merker som kjørte på 3felten her for et par dager siden... han hadde ganske ok (stor) størrelse på merkene i bakruta...

 

EDIT: glemte forresten å spørre om det er noen som har mulighet til å ta med nye skiltplater til meg på neste møte? må ha 3 sett... ett til meg selv og 2 som jeg skal droppe innom Mo Lokallag når jeg er og henter de nye lyktene mine der :)

 

Ang de skiltplatene så ta kontakt med Tor. Jeg har levert alt til han da jeg ryddet i den forrige leiligheten min.

Prisen er satt til 50kr platen altså 100kr settet.

 

Tror at det hadde vært en stor fordel for oss i lokallaget at alle kjørte med de som Tor fikk laget for endel år siden. Fine å ha på bakruten (litt uheldig til deg eller Per?:rolleye: Cab vettu: smil : ) Men vi kan alltids ordne noe sammen. Tor har gode kontakter på dekor her i Bodø. Må nesten ringe han iløpet av helgen..

 

Når det gjelder penger inn til lokallaget fra salg som video,skiltplater,klær etc så har Tor ordnet en konto for endel år siden. Så vet dere det.:)

 

Ha en god helg folkens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang de skiltplatene så ta kontakt med Tor. Jeg har levert alt til han da jeg ryddet i den forrige leiligheten min.

Prisen er satt til 50kr platen altså 100kr settet.

 

Tror at det hadde vært en stor fordel for oss i lokallaget at alle kjørte med de som Tor fikk laget for endel år siden. Fine å ha på bakruten (litt uheldig til deg eller Per?:rolleye: Cab vettu: smil : ) QUOTE]

 

Du sier noe der... de vises jo ikke så godt når jeg cruiser rundt med taket nede på sommeren, og er taket nede så er jo vinduene også nede... Får prøve å finne en annen løsning til meg da :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang de skiltplatene så ta kontakt med Tor. Jeg har levert alt til han da jeg ryddet i den forrige leiligheten min.

Prisen er satt til 50kr platen altså 100kr settet.

 

Tror at det hadde vært en stor fordel for oss i lokallaget at alle kjørte med de som Tor fikk laget for endel år siden. Fine å ha på bakruten (litt uheldig til deg eller Per?:rolleye: Cab vettu: smil : ) QUOTE]

 

Du sier noe der... de vises jo ikke så godt når jeg cruiser rundt med taket nede på sommeren, og er taket nede så er jo vinduene også nede... Får prøve å finne en annen løsning til meg da :rolleye:

 

Hehe,ja det ordner seg nok:)

Snakket med Tor idag,de som skal ha skiltplater,ring han på mobilen som er ref lengre opp. Mest sannsynlig så kommer han den 28.mars på Peppes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom bokstavfabrikken eller hva det nå heter.

 

200 i minstebestilling, men da fikk jeg akkurat det jeg var ute etter.

(tror jeg, var litt travel så skulle sende)

 

Får se når posten kommer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.