Bilpleie lillestrøm omeng(PRISER ANBEFALINGER)

Anbefalte innlegg

Skal få tatt en fullshine på bilen min med rubbing av lakken(MYE VASKERIPER) polering og rens av skinninnteriør(SNART 3BARN OG LYST INNTERIØR) osv, er det noen som kan anbefale noen her i traktene som gjør en bra rimelig jobb? Trenger ikke være de dyreste!! Har hørt med strømmen bilpleie så finner jeg ingen andre så blir det der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk no reklame i posten her om dagen. Skal se om jeg finner det igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger det ikke noe mellom Strømmen og Fjellhamar som er ganske billig da?

 

Hvis det ikke er det som heter Strømmen Bilpleie da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner den ikke igjen jeg. Men det ligger en i nabo bygget til alfaseth auto på fjellhamar. Har brukt de og de gjør bra jobb men husker ikke pris. Det jeg fikk reklame på ligger på Kjenn og hadde veldig lave priser. Tenkte jeg skulle sende bilen ditt til full shine nå snart. Ellers vet jeg at det er åpnet no greier ved strømmen innpå der de reparerer tog. Og ja den som ligger mellom Strømen og fjellhamar ER strømmen bilpleie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal få tatt en fullshine på bilen min med rubbing av lakken(MYE VASKERIPER) polering og rens av skinninnteriør(SNART 3BARN OG LYST INNTERIØR) osv, er det noen som kan anbefale noen her i traktene som gjør en bra rimelig jobb? Trenger ikke være de dyreste!! Har hørt med strømmen bilpleie så finner jeg ingen andre så blir det der.

 

Har brukt Strømmen bilpleie selv og disse kan absolutt ambefales. Brukte de på forrige Audien (sort uten metallic) og den ble bedre en når den var ny. Det var vell og merke full Ditec behandling. I tillegg var prisen for Ditec behandlingen der rimeligere en det som taes rundt om for samme behandling. Mener jeg betalte ca 4000.- for full Ditec behandling med lakkgaranti og motorvask på A4 Avant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her på Kaldbakken ligger Lie's Supershine som har gode priser til medlemmer og er skremmende profesjonell med mange gode referansebiler i klubben. Finner informasjon på http://www.supershine.no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finner den ikke igjen jeg. Men det ligger en i nabo bygget til alfaseth auto på fjellhamar. Har brukt de og de gjør bra jobb men husker ikke pris. Det jeg fikk reklame på ligger på Kjenn og hadde veldig lave priser. Tenkte jeg skulle sende bilen ditt til full shine nå snart. Ellers vet jeg at det er åpnet no greier ved strømmen innpå der de reparerer tog. Og ja den som ligger mellom Strømen og fjellhamar ER strømmen bilpleie

 

Strømmen bilpleie er ikke det de som ligger i lillestrøm da? Er ikke kjent her men hvor er Kjenn? Takk for svar så nå er det bare sjekke litt priser så blir det bare bart på veiene så blir bilen tatt på fullshine:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strømmen bilpleie er ikke det de som ligger i lillestrøm da? Er ikke kjent her men hvor er Kjenn? Takk for svar så nå er det bare sjekke litt priser så blir det bare bart på veiene så blir bilen tatt på fullshine:)

Strømmen bilpleie ligger i Lillestrøm, dem holdt til i kjellern på Møller Romerike før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.