nytt speil m/blink (passat 3b)

Anbefalte innlegg

jeg modda litt på speilet på fredag... tenkte jeg skulle poste noen bilder så dere kan se.... Tilbake meldinger hadde vært fint....

bilde100.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette noe "clip-on" greier? Ble jo fint!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du alle dine bilder på samme bensinstasjonen? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ta noen nærbilder både med og uten lys i lysene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per: det er bare en tilfeldighet.... jeg jobber på den statoil stasjonen så da blir bildene tatt når jeg har lånt hallen der.... hehe Frynsegoder......

 

Arne: ja, det er sånne man limer på.... hehe (får kjøpt dem på thorsov til 250)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem er med led-lys og passar perfekt på passat... (som dere ser har jeg også byttet speil på den side til det høyre side speilet som blir levert i england....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da har du store speil på begge sider?

 

Det har jeg på min også, den var sånn når jeg kjøpte den. Min er en tidlig 97 mod, mulig at noen av de første var slik originalt.

 

Har du et bilde fra siden og ovenfra også?, lurer på hvor tykke de er og om de stikker ut.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke noen flere bilder av dem... kan ta det i morgen. Dem bygger litt ut men ikke så mye som jeg trodde.... jeg skal også fjærne blinker i forskjermen nærmere sommer for jeg synes ikke de er noe pene.... Har ikke du svart farge på bilen????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne på mobilsentrum som et alternativ.

 

Soft illuminator, blinksett - sidespeil

Varenummer: 42790

 

Informasjon:

Nå er det mulig å få blinklys i sidespeilene uten å skulle skifte hele speilet. Blinklys i sidespeilene er både sikkert og flott. Kjendt fra bl.a. nyere Mercedes biler.

Settet består av to soft illuminators/blink med 32 LED innebygd. Delene er laget av blødt materiale, så de kan følge speilets runding. Materialet er både vanntett og varmeresistent. Monteres med kraftig 3M tape. Tilsluttes 12V f.eks. via blinklys reléet.

 

Hver soft illuminator måler 128 x 29 mm. Settet er E11 godkjendt.

 

Kan også monteres på siden av bilen som faste sidemarkeringslys.

 

http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=233986472&n=518820946&pn=674360060

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse kjøpte jeg.... 250 kroner. finnes i sort og hvit (mere blå farge) utførelse....

uten navn.bmp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jo en typisk mod man klistrer på slik at de glade guttene på biltilsynet blir fornøyd.. Og river av så fort man svinger ut fra parkeringsplassen..

 

Btw.. fåes med 9 dioder også. Mener å huske det var InPro som hadde den ekte utkaven.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp heller Passat 2004-speil, med blink originalt ;)

 

bb_16312.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

som koster deg en ARM eller to når Handlevogn-Helga er ute og vingler... :D;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte på pris på de nye speilene m/blink og de kom på sinnsyke 3500 per side.... koster ikke på bilen 7000 lapper i speil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.