Bergen: Noen som kan anbefale ett verksted....

Anbefalte innlegg

...som monterer senkesett og kan ta 4 hjulskontroll?

 

Ikke si møller :) De er dessverre for dyre.

 

Skal ha montert mitt nye FK silverline sett som kommer neste uke.

 

Noen i klubben som gjør slikt kanskje?

 

Har brukt Bergen Bilelektronikk endel , og gir de beste anbefalinger, men tror ikke de tar 4 hjulskontroll.

 

Alle tips mottas med takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nesten le, ringte Møller for å sjekke pris på denne jobben. Fikk pris på 8889,- og dette var med 10% rabatt!!!

 

Altså kun arbeid + 4hjulskontroll. Eg sitter her enda og måper : eek :

 

Så nå må folk komme med tips, kan jo ikke betale mer for å skifte settet enn å kjøpe det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo billig : haha :

Du kan jo høre med Bil og Tele. Vi har rabatter der oxo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring til Lene hos karroserifabrikken (Nestun) på 55 13 03 10 så sier du at du er venn av Thomas i VW Audi klubben, så vil hun gi deg en pris på monteringen.

Når det gjelder hjulstilling kan ikke dem ta dette men det tar du hos noen andre. Bare søk etter hjulstillig i forumet så finner du noen tråder om dette som gjelder Bergen.

 

Håper dette hjelper Rassi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville tatt en prat med Tores Auto i Åsane. Disse kan jeg anbefale på det sterkeste. De gjør en god jobb og de er rimelig. Tlf er 55 16 00 00. Husk å be om en god pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boracing på Askøy gjør jobben!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boracing på Askøy gjør jobben!

 

 

Har nå fått FK settet :)

 

Boracing skulle ha 6500,- , for montering & 4 hjulskontroll , det var med rabatt for klubben....synes det var vel stiv pris.

 

Andre tips mottas med takk.

 

Ingen i klubben som vil ha en kveldsjobb, betaler selvsagt : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ann på hvor mye det haster...

Ikke komt helt på plass i det nye lokalet enda, og sitter nå på troll b. i nordsjøen. Men kan sikkert fikse det for deg :)

Ikke hjulstillingen da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ann på hvor mye det haster...

Ikke komt helt på plass i det nye lokalet enda, og sitter nå på troll b. i nordsjøen. Men kan sikkert fikse det for deg :)

Ikke hjulstillingen da...

 

 

 

PM sendt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå fått FK settet :)

 

Boracing skulle ha 6500,- , for montering & 4 hjulskontroll , det var med rabatt for klubben....synes det var vel stiv pris.

 

Andre tips mottas med takk.

 

Ingen i klubben som vil ha en kveldsjobb, betaler selvsagt : smil :

 

Hørt med Bil og Tele da?de er jo rimelig i forhold til BO-racing...gjør bra arbeid også..har rabatter der gjennom klubben også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER-AN er plassen å gå for hjulstilling. Ca 1000 lappen.

For montering er den en figur som holder til på nøstet som lett fikser jobben. Han monterte på min for 1500,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER-AN blir nok plassen, takk for tips folkens.

 

De skulle ha 2500,- for montering av settet & 1000,- som dere sier for 4 hjulskontroll.

 

Eneste som er litt kjedelig er å vente til 28 april med montering :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER-AN er plassen å gå for hjulstilling. Ca 1000 lappen.

For montering er den en figur som holder til på nøstet som lett fikser jobben. Han monterte på min for 1500,-

 

Har du nummeret til han her figuren? Kunne jo fått han til å montere settet og fått 4 hjulskontroll hos Er-An...Siden jeg jobber på laksevåg hadde det her passet bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er-an på søfteland er de beste.

 

http://www.gulesider.no/gsi/companyDetails.do?firma=er+an+hjulstilling&fkode=Z0013BW8&bkode=220

 

Aldri hørt om noen som er missfornøyd med de, og de veldig flink.

Tar ca. 1000kr... da tor jeg de skifter om til sommerdekk gratis og viss du vill ha hjulstillingen med de. :)

 

 

Da var 4hjulskontrollen utført hos ER-AN , anbefales : ja :

 

Kostet 950,- og var gjort på 30 minutt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er disse jevnt over billige? Trenger noen til 4hjulskontroll og skifting av noen foringer for eugodkjenning...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er disse jevnt over billige? Trenger noen til 4hjulskontroll og skifting av noen foringer for eugodkjenning...

 

 

Da anbefaler jeg deg å ta kontakt m Bilreperatøren Vest på straume industri område..ring Jahn Audun på tlf 98694477 for prisoverslag...garantert gode priser!snakker av erfaring....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eidsvåg auto folkens.. det som er stedet.... : haha : øøøøøh.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.