Follo: Lokallagstreff i dag!

Anbefalte innlegg

Hei, alle

 

Har hatt litt å gjøre på jobben i dag, så påminnelsen kommer først nå: Vil minne om lokallagstreff på McDoof i Vestby kl. 20.00 i kveld, for inntak av store mengder eColi-burgere:D.

 

EDIT: Vil også benytte sjansen til å gratulere Robin med dagen: vinke :!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

weeeee! Thanks : smil : De grå håra kommer snikende hvert øyeblikk

 

Kommer ikke i dag. Svigers er hospitalisert med hjertetrøbbel så kjerringa er der. Med andre ord, jeg blir hjemmeværende med barn i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håpet jeg skulle få treffe dere og bli litt kjent, men jeg har operert ankelen min og er av den grunn stasjonert i soffa'n! Jeg lover å komme stærkere tilbake neste gang!

 

Kos dere med burgere!!!

 

Ellers kan jeg anbefale pizza'n her i Vestby! Billig og VELDIG god! I tillegg får man og litt roligere omgivelser! Hvis det da ikke er pga ballerommet dere møtes på McDoof :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det da ikke er pga ballerommet dere møtes på McDoof :rolleye:

 

Hva trodde du det var? burgerne? : klø :

hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers kan jeg anbefale pizza'n her i Vestby! Billig og VELDIG god! I tillegg får man og litt roligere omgivelser! Hvis det da ikke er pga ballerommet dere møtes på McDoof :rolleye:

 

Den er jeg med på, er litt lei maten på mcDoof... Pizza er myyyyye bedre... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jeg med på, er litt lei maten på mcDoof... Pizza er myyyyye bedre... :P

 

Hvis dere mener Vestby pizzaservice så er det jo ikke like gode muligheter for å sitte inne å spise for så mange. Da må vi isåfal bestille pizza og ta de med til garasjen eller værste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper det er flere pizza leverandører i vestby isåfall, for den vi pleier å få opp på jobben er ikke mye å rope hurra for.. : bråk :

 

oppmøtet var ikke voldsomt i dag, men etter nesten to timer doblet plutselig antallet seg, da ett par gode gamle FGL're slumpet innom :D trivelig gjennsyn :): vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere mener Vestby pizzaservice så er det jo ikke like gode muligheter for å sitte inne å spise for så mange. Da må vi isåfal bestille pizza og ta de med til garasjen eller værste

 

Går an og bestille pizza på puben og sitte der. Er vestby pizza service som lager til de også hvis jeg ikke tar helt feil,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går an og bestille pizza på puben og sitte der. Er vestby pizza service som lager til de også hvis jeg ikke tar helt feil,

 

Hvis ikke kan vi ta å kjøpe i Ås og ha en Pizzakveld på Vaerste og kanskje finne på noen aktiviteter som feks: Follo Lokallag bygger hemser på Vaerste... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke kan vi ta å kjøpe i Ås og ha en Pizzakveld på Vaerste og kanskje finne på noen aktiviteter som feks: Follo Lokallag bygger hemser på Vaerste... :P

 

 

Smart, og når hemsen er ferdig kan alle bli med hjem til meg og rive badet mitt som er fra lenge før krigen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smart, og når hemsen er ferdig kan alle bli med hjem til meg og rive badet mitt som er fra lenge før krigen

 

Hehe, lættis. Denne tråden kan fortsette i evigheter da! Så drar vi hjem til meg og bærer inn en sofa i garasjen og måker veien inn til garasjen og maler gulvet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det da ikke er pga ballerommet dere møtes på McDoof :rolleye:

 

Og så kan vi dra tilbake på MacD og finne ut hva dette "ballerommet" er for noe:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er IKKE Vestby pizzaservice jeg mente! Den pizza'en suger big time!!! Den pizza sjappa jeg mener ligger i Vestby torget i Vestby sentrum (hvis det går an å kalle det sentrum : haha : ). Pizza sjappa heter Bella Rosa - http://www.bellarosa.no. Veldig god pizza der! Koster ca. 85-90 kr. for porsjonspizza (prisene på hjemmesiden stemmer ikke lenger). Men de har altså ikke "ballerom" for de som absolutt må ha det : smil :

 

Hvor i huleste er dette værste deres? : klø :

 

Flere fra Vestby i lokallaget? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper det er flere pizza leverandører i vestby isåfall, for den vi pleier å få opp på jobben er ikke mye å rope hurra for.. : bråk :

QUOTE]

 

Prøv å bestille herfra isteden http://www.bellarosa.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. Bella Rosa pizzaen er grei, å der er det fint å sitte inne også. Jeg har bodd i vestby i 23 år. så flytta jeg til son for et par år siden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.