Usenket Passat med 18" RS4

Anbefalte innlegg

Tenkte det var greit å poste noen bilder av Passat'n med nye dekk/felger, i hvert fall noen bilder jeg var på utkikk etter før jeg handlet. Som i overskriften er bilen ikke senket, men senkesett er allerede kjøpt og venter på en varm helg så jeg får byttet.

 

RS4 Replica 225/18 Nokian NRZi (kan vel gjette hvor jeg kjøpte dem)

 

b5-39.jpg

b5-40.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent! Men får du ikke med emblem i midten av Sharif eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe der han sparer inn pengene.... :) NOT

 

 

Neida, hadde ikke VW emblemer inne da jeg var å handlet. Han ventet dem dagen etter og skulle sende meg.. for en uke siden.... Kan vel se langt etter dem....Har sendt dem en mail så får vi se hva som skjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pent!

 

 

Hvor mye kommer du til å senke bilen?

 

Har samme type! :-) 99`Sort Higline men vil fortsatt ha en kjørbar bil... Lurte på å montere 18" samt senke den 20 mm?

 

 

Noen meninger?

 

 

 

 

Jan D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal senke min 40 med Eibach sett. Har hørt flere som mener man bør senke 50/40. 20 tror jeg blir litt lite, vanskelig å se noen forskjell. Bilder under er av en bil senket 40/40 med Eibach fjærer.

 

b5-44.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Jan Døvik

Pent!

 

 

Hvor mye kommer du til å senke bilen?

 

Har samme type! :-) 99`Sort Higline men vil fortsatt ha en kjørbar bil... Lurte på å montere 18" samt senke den 20 mm?

 

Jan D

 

Jeg har tenkt på de samme felgene på Passat'n min, men med en baby til rett rundt hjørnet tror jeg ikke jeg vil senke bilen. Blir dette seende for dumt ut, eller hva. Bør jeg kjøpe 17" i stedenfor mon tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Senka bil og baby er ikke noe problem;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Senka bil og baby er ikke noe problem;)

 

Hvor mye kan du senke med 18" evnt 17" uten at det går alt for mye utover komforten da? Er litt redd for alt for mye vibrasjoner/støt pga. de yngre. ( Ei på 2år og en ny i mai.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Nilsen

Hvor mye kan du senke med 18" evnt 17" uten at det går alt for mye utover komforten da? Er litt redd for alt for mye vibrasjoner/støt pga. de yngre. ( Ei på 2år og en ny i mai.)

 

Jeg har 17" (225/45), samt 30mm senk på min Passat. Jeg har ingen barn selv, men en kamerat av meg som har barn har samme oppsett på sin Passat, og han synes det fungerer bra.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke no problem det nei, men eibach får du fin moderat senking uten at det går noe særlig utover komforten.. Har kjørt med senka biler sålenge jeg har hatt unger.. Ikke noe skader her i gården...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ingen små, men kjører på 18" og skal senke 55/40....

 

Christian har 18" tror jeg og den er senket 55/40 visst jeg ikke tar helt feil....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 19" med 235/35-19 og en god del senking, og her er det ingen klager. Hadde det vært for stivt hadde jeg forandret på oppsettet med en gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Jeg har 17" (225/45), samt 30mm senk på min Passat. Jeg har ingen barn selv, men en kamerat av meg som har barn har samme oppsett på sin Passat, og han synes det fungerer bra.

 

BB

 

Hadde det vært mulig å få et bilde av den bilen som er senka 30 mm? lurte også på 17 eller 18" med en litt fornuftig senking...

 

 

 

Jan D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min bil, 17", 30mm Eibach pro kit (bruker originale dempere).

 

IMG_0789-web.jpg

 

Han kameraten min med samme oppsett har en stasjonsvogn med RS4 replika felger, kan høre med han om han kan få tatt et bilde også.

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen her som har senka Passat 4Motion. Det ser ut som det blir 30-35mm senking på min, men blir den stivere enn forhjulstrekkerne. Jeg hadde en Golf Syncro Stv. og den ble stivere enn kameraten min sin forhjulstrekk. Er det sånn på Passaten også? Har dette noe med vekta og gjøre? Det er 111kg forskjell og meste parten av dette ligger vell over bakhjulene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

jeg har ingen små, men kjører på 18" og skal senke 55/40....

 

Christian har 18" tror jeg og den er senket 55/40 visst jeg ikke tar helt feil....

Hørte jeg noen nevne Navnet mitt?

Her er min med 235/40-18" dekk 55/40mm senk

Ingen problemer med å kjøre på dette nei.

1813.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her ble bra, det. Lekkert!

 

Kan drømme om å senke så mye, i hvert fall så lenge kona har lappen, er passasjer, eller ikke skaffer seg ny bil :)

 

Har jeg glemt noen andre alternativer nå?

 

Det blir nok 35mm på meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

christian: det var jeg som nevnte deg.... hehe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.