Anbefalte innlegg

Nei og nei! Sharif solgte visst ikke Brock B2 felger lenger! Noen som veit om noen som kan skaffe meg slike felger i 9x16 med polert kant 4x100 og helst i ET 30!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarer her jeg...

 

Fler og fler bygger biler med tysker look, begynner å komme en del GOLF 3 med 16 tom felger. Brock B2 er en helt grei felg, men hvis jeg skulle hatt den ville jeg gjort noe med de. Gunmetal grey (tror fargen heter det...) senter og høyglanspolert kant hadde vært tøft. Keskin KT4 syne ikke jeg passer på GOLF 3.

 

Keskin K1 og K2 ser bedre ut synes jeg.

 

16 tom krever også myyye senk.... Er heller fan av litt større felger jeg.

 

Brock B4 10x17 bak og 8,5x17 foran icon10.gif

 

FK Automotive Edition er jo også en fin felg.

 

Eller så er Porsche felger kult. Hvis jeg en gang blir GOLF eier igjen så blir nok det en sort bil med 17 eller 18 tom Porsche cup felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er min gamle, tatt i 1999 tror jeg.

 

Kosei felger, gule Koni og Artec senkesett.

 

Faktisk den bilen jeg savner mest....

golf.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har disse felgene fra før:

 

DSC00005.jpg

 

Hva mener folket, beholde dem eller kjøpe 9x16?

 

Synes felgene dine var stilige jeg, men likte veldig godt de svarte asa felgene også.

 

Litt ot men: Ser du står sammen med en grønn 3`er og ser ut som denne har sorte angeleyes. Jeg vurdere de lyktene på min 3`er og lurte på om du har ett bilde av lyktene på den bilen? Valget står mellom golf 4 lykter eller angeleyes..

 

Hilsen Anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fortsatt hjelp jeg... : slå :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger fortsatt hjelp jeg... : slå :

 

Ja og den hjelpen består av at du skal bestemme deg :nana::rolleye:

Og om du trenger annen hjelp så oppsøk proffesjonelle, hehe, nei ole om du skal gå for noen fete kanskje litt breie felger så innebærer jo dette ofte litt arbeid med å lage plass til dem også. Men 1 alternativ er jo om du må valse og det f.eks sprikker i lakken, da kan du jo fikse dette slik at det ikke ruster med litt lakk, også montere hjulbuelister over. Dermed slipper du å lakke hele siden av skjermene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt ot men: Ser du står sammen med en grønn 3`er og ser ut som denne har sorte angeleyes. Jeg vurdere de lyktene på min 3`er og lurte på om du har ett bilde av lyktene på den bilen? Valget står mellom golf 4 lykter eller angeleyes..

 

Hilsen Anders

Den grønne har ikke angel eyes.. Han har (hadde, dem er bytta ut nå etter at bilen ble solgt) samma lykter som jeg har på min, bare uten angel eyes.. Ligger bilder av mine i bildegalleriet i signaturen. :)

 

Ole; Ikke funnet noen felger du liker enda..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ole. Jarle (røde corradoen med B2) kjøpte sine Brock B2 fra http://www.daekimporten.dk, samme firma jeg kjøpte mine igjennom. Var veldig fornøyd med mine felger, men jarle fikk ikke med sentrerings ringer og bolter til bilen. Jarle sa ja til prøve montering av felga på din bil. han har 2stk ET.15 og ET25? Siste paret er jeg usikker på.

 

Momsen på jarles 9x16 kom på ca 1700kr+/- og felga kosta ca 7000 DKR ink frakt til Norge (uten dekk)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den grønne har ikke angel eyes.. Han har (hadde, dem er bytta ut nå etter at bilen ble solgt) samma lykter som jeg har på min, bare uten angel eyes.. Ligger bilder av mine i bildegalleriet i signaturen. :)

 

Ole; Ikke funnet noen felger du liker enda..?

 

 

Lyktene er på alt;)

angeleyes.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x16, Brock B2 på gamle bila... :)

venton HU.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Ole; Ikke funnet noen felger du liker enda..?

 

Nei, jeg aner ikke jeg altså.. Hva skulle du hatt hvis du skulle hatt nye da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x16, Brock B2 på gamle bila... :)

 

Med polerte kanter eller? Valsa noe da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med polerte kanter eller? Valsa noe da?

 

 

Nei, det var ikke polert kant. Ikke valset noen ting. Gikk akkurat med full bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det var ikke polert kant. Ikke valset noen ting. Gikk akkurat med full bil ;)

 

Dempere fjører du bruker? kappa bumper stoppen eller har du den org? og ikke minst ET på felgene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dempere fjører du bruker? kappa bumper stoppen eller har du den org? og ikke minst ET på felgene

 

Var kappa fjører forran :P hehe.. For fikk ikke den bilen lav forran, for da måtte jeg visst bytte noe for å få til. Men husker ikke hva slas fjører det var. Org ellers. Ikke gjort noe for å få det til å gå ihvertfall. Hadde felgene på en golf 2 etterhvert.

 

ET var 15 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin sandvik på forumet skaffer Brock B2 felger med dekk 9*16 til under 10000 .-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har preika med han allerede..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har preika med han allerede..;)

så hva venter du på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så hva venter du på?

Ja for å sette litt press på her, hva venter du på Ole???? :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.