Spesialdesignede dørkmatter?

Anbefalte innlegg

Jobber litt med å få tak i kost priser etc. på matter og brodering.

Har sett at noen har bestilt fra tyskland etc. og bla har hatt problemer med "copyright" på logoer etc..

 

Målet er matter designet etter ønske både i forhold til passform og logo..

produsert her hjemme i norge.. Skal iallefall klare prisen jeg har sett folk har fått det fra tyskland..

 

Kom med innspill og tanker rundt dette.. Kan være greit å se hvor mange som evt er interessert i å få sine egne dørkmatter.. Jeg skal iallfall lage til min egen bil.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg anbefaler igjen... http://www.Hoica.de.

 

Var et medlem idag som var interessert i matter med S6 logo i luxuskvalitet, og feste system, brodert kant. Og som spurte om jeg kunne sende de en mail, med forespørsel på pris. Jeg sendte de en mail og fikk svar på 20minutter, at de skulle ha 132,5 Euro + 30 euro i frakt. Noe som blir 1300kr, ganske nøyaktig med kursen 7.98 som er idag. Det er vanvittig billig for slike matter. Da får man eksakte mål utifra originalmatter til den ønskede bilmodell.

 

Skal man ha egen logo er det ikke bare å sette seg ned å sy. Dette er sykt med sting som skal settes, og det tar tid hvis man ikke har maskiner. Koster gjør det også.

 

Se en tråd jeg opprettet tidligere i høst:

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=40222

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tilgang til maskineri.. Har ikke planer om å brodere for hånd nei..

Selvfølgelig, om interessen ikke er der så skal da vel ikke jeg bruke mere energi på det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart du skal bruke tid på det. Er det da snakk om pris pr. farge, størrelsen på logoen osv.? Hva vil f. eks. 4 matter med logoen i avataren min komme på? .....sånn ca. da seff:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert jeg. Kunne tenkt meg sorte matter med kanter i sølv og audiringene i sølv som logo. Klarer du det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig interessert jeg også......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Status pr øyeblikk.. Jeg har ofret totalt 15 min på dette så langt.. jeg har en kvadratmeterpris på matte.. i alle farger, og jeg har tilgang til maskin broderi utstyr.. Men jeg har IKKE forhandlet noe pris på dette enda.. Det jeg ville NÅ var å finne ut om det var interesse for å skape et lokalt alternativ..

 

I løpet av de neste dagene skal jeg finne mere priser og komme med pris alternativer..

 

Fram til da, dere som er intressert, gi lyd fra dere.. Dette er ikke noe jeg setter i gang for å bli rik.. Det er noe jeg gjør for å vise fingeren til de som sier at "nei, du kan ikke lage dine egne dørkmatter, pg.a copyright!" Kom her å fortell meg at Audi skal saksøke meg forde jeg får laget dørkmatter til entustiaster som virkelig vil vise fra kunststykket Audi allerede har lagt grunnlaget for..

 

Go helg.. Nå (imorra tidlig) stikker jeg på fjellet for å slå meg ihjel på snowboard for første gang på 7 år.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut dette. Så lenge det ikke blir svindyrt, noe jeg tror det ikke blir så er jeg veldig interessert.

 

Noe jeg faktisk også kunne tenkt meg var brodert audi ringer i hodestøttene. Har sett dette på et bilde før og det så sinnsykt bra ut.

 

Du får ha det kult på fjellet da Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er interessert om det blir noe av og resultatet blir bra..:)

 

Noe i denne stilen kanskje, med audi ringer i tillegg f eks:

38_1_b.jpg

97_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan helt klart være av interesse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan væer av interesse ja, hvis det er mulig med S2 logo da seff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på her. Veldig interessert i matter med S3 logo.

 

Skal ikke få igang et gruppekjøp eller noe da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på sammen med Magnus Thorvaldsen her..

Er intressiert i et sett om det er mulig med S2 logo ! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også int.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A3 logo og fire ringer i sølv på svart matte hadde vært sykt nydelig.. : rock : Henger meg på her!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

J er også interesert:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og er veldig intressert!! :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også interessert. Bør ha huller som passer med originale monteringsknotter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

int også, vil ha en pris først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøper gjerne matter hvis prisen er respektabel. Har ideer i hodet. Vi får snakkes om det når du har litt priser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på hvis prisen er grei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.