Spesialdesignede dørkmatter?

Anbefalte innlegg

noe nytt på denne mattefronten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette prosjektet fikk seg en knekk, først fikk jeg tak i to leverandører, så forsvant de bare fra mail og alt så jeg la det litt på is..

Meg og en kamerat jobber med et prosjekt i litt større skala, så dette vil bli et tema som vi kommer til å ta opp igjen i løpet av høsten. Er jo en grei interesse for dette så jeg håper på å få til noe her..

 

B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, leter etter S-line matter slik som en Reinart Geronimo har kjøpt til sin bil! Noen som har det liggende? Slik som de under her. Er til en A4 8E.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et slikt sett......HELT NYTT i embalasje ennå,bare til B5,men tror ikke det er store forskjellen på de akkurat:)

 

Jeg fikk S Line logo og skulle ha RS4 logo:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd å få svar fra hoica.de men det var ikke lett. Den gutten der er useriøs til de grader !!

 

Etter flere mail fikk jeg en mail etter ca 2 mnd. Da skreiv han svaret på det jeg spurte etter. Så skreiv jeg at jeg skulle ha matter og vil ha svar på det. Har ennå ikke fått svar og det var sikkert gått 2 eller 3 måneder. Så sendte jeg en mail og spurte om han var seriøs og ikke ville tjene penger....har ikke hørt noe siden..... det blir for usierøst for meg. De lager fine matter, men det hjelper lite når dem ikke svarer på mail og virker useriøst ....

 

Er det noen andre som kjenner til folk som lager kule matter, så er jeg veldig interessert.

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd å få svar fra hoica.de men det var ikke lett. Den gutten der er useriøs til de grader !!

 

Etter flere mail fikk jeg en mail etter ca 2 mnd. Da skreiv han svaret på det jeg spurte etter. Så skreiv jeg at jeg skulle ha matter og vil ha svar på det. Har ennå ikke fått svar og det var sikkert gått 2 eller 3 måneder. Så sendte jeg en mail og spurte om han var seriøs og ikke ville tjene penger....har ikke hørt noe siden..... det blir for usierøst for meg. De lager fine matter, men det hjelper lite når dem ikke svarer på mail og virker useriøst ....

 

Er det noen andre som kjenner til folk som lager kule matter, så er jeg veldig interessert.

 

 

 

Robert

 

Send dem forespørsel gjennom ebay du. Det går raskere og bedre. det var det jeg gjorde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fyrer opp en ny tråd på dette temaet i løpet av kvelden, har funnet en leverandør i england på matter, venter bare på detaljer. Jeg bestiller opp 5 sett i løpet av helgen, de som er intr kan sende meg en pm. Pris inkl brodering på mattene mellom 800-1200.- inkl frakt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det enkelt i forhold til farger:

 

The driver's mat only has to be adjusted for the LHD which we can do for all the mats we have listed. The classic quality is available in black, grey, dark beige, blue. Trim (lining) colours - Black, Grey, blue, red, yellow and beige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reinart:

Ok. Kan kanskje prøve det. Hvis Ben skaffer dette fort tar jeg det igjennom dem.

 

Ben:

Ok. Har de like bra logoer som det hoica lager ? Du får en pm...

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et prøve prosjekt, mattene er "blanks", logoene får jeg sydd etter ønske lokalt.

 

Jeg kjører bestilling søndag kveld, så fort mattene er i Norge leveres de til sying asap.

Tiden fra sying og hjem til dere avhenger om dere skal ha tekst eller logo på mattene, logoer tar noe mer tid da de må plottes inn i et styre program for symaskinene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er et prøve prosjekt, mattene er "blanks", logoene får jeg sydd etter ønske lokalt.

 

Jeg kjører bestilling søndag kveld, så fort mattene er i Norge leveres de til sying asap.

Tiden fra sying og hjem til dere avhenger om dere skal ha tekst eller logo på mattene, logoer tar noe mer tid da de må plottes inn i et styre program for symaskinene..

 

Har sendt deg PM:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg 5 bestillte sett.

3 A6\Allroad 4B

1 GolfII

1 S4

 

Resultatet av dette kommer det bilder på så fort de er klare.

 

B.

 

 

Til dere som har bestillt: Prisen blir som sagt mellom 800-1200.- avhengig av hvor mye tid det brukes på å sy logoene, skal selvfølgelig prøve å komme næremere 800 enn 1200, men vi får ta det litt som det kommer?

 

Ben

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette matter i det tykke velourlignende stoffet som er f.eks. i gulvteppene, eller er det det tynnere "krøllestoffet" som alt smårusk setter seg fast i og er umulig å rengjøre ordentlig? Har kjøpt et mattesett for noen år siden i et helt elendig stoff, har sett flere billige stoffmatter i samme type. Er det "ordentlig" velour er jeg nok interessert.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en stor leverandør fra UK, på ebay har de over 27000 positive tilbakemeldinger, og de holder stort sett på med matter etc til bil, så det må da være noenlunde greit?

Dette blir som sagt en prøve bestilling, de har også dyrere kvalitet på mattene, kommer tilbake til dette etterhvert, men etter en god stund så ser det ut til at dette prosjektet blir en realitet.

 

B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ben:

Takk for jobben du gjør her. Spiller ingen rolle om det blir 800 eller 1200. Du må jo ha litt ekstra du også for dette :)

 

Jeg har bestilt en med S4, da med gammel logo. Dvs en rød firkant og så 2 sølv firkanter med. Da med ringene i den røde firkanten og "S" og "4" i de to andre firkantene.

 

Jeg venter i spenning på mattene :)

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg gjerne ut noenbilder av resultatet. Skulle kanskje byttet ut Biltema mattene:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er lovende! Har lenge vært på utkikk etter slike matter. Gleder meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått laget noen med mare audi ringene og quattro merket :P:P

hadde vbært genialt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig intressert i matter til min touran om det blir noe av. Tenkte på noe med "2.0 TDI" eller VW logo i tillegg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg har svart til de som har spurt på pm.. Jeg har gitt opp.. Har fått god dialog med totalt over tid nå minst 5 leverandører av matter, så har det blitt stilt fra dems side.. Så jeg har gitt opp intill videre.. Jobber med et prosjekt hvor jeg kan få bruk for custom matter til kunder, men intill jeg faktisk sitter med et prøve eksemplar i hånda så bruker jeg ikke mer energi på dette. Lover å komme med mer info om jeg får noe sus over dette.

 

Ben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sendte en mail og spurte hoica om muligheter for og lage RS2 logo, men det var ikke mulig.....:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei ,

 

hvordan gikk det med de her mattene ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.