#51 Skrevet Mai 28, 2006 Meget interessert dersom prisen er riktig.. Audi-logo og Quattro-skrift hadde virkelig slått av for min del, ligger en del av de på Ebay.de, men kun med Quattro-skrift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 5, 2006 Interessert, jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 12, 2007 Åssen ble det her ? Ble det dørmatter på dere ? Kunne også tenke meg nye dørmatter ... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 13, 2007 Meget int!! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 13, 2007 ja hvordan gikk dette prosjektet her??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 13, 2007 Stoffmatter er en kjempefin "prikk over i`en" i enhver bil! Apropo utgangsunkt for pris, så kan kanskje dette være til hjelp;: Kjøpte disse hos "JustMatz" i England i fjor sommer. http://www.justmatz.co.uk/ MEGET fornøyd! Passformen var flott, og de er tykke og gode, noe som er viktig for kvalitet/holdbarhet.. Gutta på JustMatz var flinke til å ta imot henvendelser, og svarte raskt på e-post. Eneste "negative" var at det tok litt tid å få dem (ca 2 mnd). Disse er "Deluxe" settet. Chrome bokstaver og sølvtråd på kantene. Kostet meg ca 1600.- levert på døren i Norge med fortolling! Bilder: Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet April 13, 2007 Fine matter:) Tenkte jeg skulle bestille matter fra de. Men et spørsmål. Hvor på det bestillingsskjemaet krysset du av for å få logo'en der du har den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet April 13, 2007 Fine matter:) Tenkte jeg skulle bestille matter fra de. Men et spørsmål. Hvor på det bestillingsskjemaet krysset du av for å få logo'en der du har den? Jeg tok det meste faktisk med dem skriftlig over mail! Men det er på linken "Order now" at du velger plassering. Der kommer det opp en tegning med mange små "bokser" som viser plasserings alternativer på front mattene. Bak er det kun ett valg. I tillegg kan du også bestille bagasjeromsmatter med trykk. Jeg fikk dem faktisk til å sende meg noen bilder av den plasseringen jeg lurte på, siden jeg ikke var helt sikker på plasseringen utifra de "boksene" som er på tegningen deres. Ellers forklarte jeg dem det meste av hvordan jeg tenkte meg "mine" matter via mail. Blant annet hvilke kvaliteter, farger of bokstavkombinasjoner jeg ville ha i logoen. Så fikset de det! Bra service! TJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet April 14, 2007 Ok. Takk for svar. Får sende de en mail:) Har lyst på slike matter: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet April 16, 2007 Jeg har sendt mail til hooca.de om de skaffer samme matte som den under, men da med S4 logo. Jeg har sett dørmatter med S4 logo på ebay, men da med røde kanter. Vil ha sølv kanter. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/carpets-car-mats-floor-mats-AUDI-A6-C6-with-S6-Logo_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33697QQihZ005QQitemZ150111550180QQrdZ1#ebayphotohosting Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet April 17, 2007 Har ennå ikke fått mail fra Hoica.de. Har derimt fått fra JustMatz, men der må jeg autorisasjon fra audi for å bruke logoen. Får vel purre på Hoica.de engang til.....vil ha de dørmattene nå !!! hehe Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet April 17, 2007 Jeg sendte mail til hoica forrige gang jeg skulle ha. Fikk aldri noe svar engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet April 17, 2007 dette virker utrolig interresant:) kommet no nærmere en pris her Ben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet April 18, 2007 Sendte en ny mail igår, så får håpe jeg får svar snart Her er iallefall en link til en dørmatte jeg vil ha, bare da med S4 logo. De er jo bare drit kule da !! Det blir vistnok lagt lagt ut en del på ebay, så kanskje man finner noen der, så slipper man å sende mail fram og tilbake. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/carpets-car-mats-floor-mats-AUDI-A6-C6-with-S6-Logo_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33697QQihZ005QQitemZ150111550180QQrdZ1#ebayphotohosting Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet April 18, 2007 Jeg kjøpte på ebay. Til litt ymse kvalitet. Var langt ifra det beste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet April 18, 2007 Jeg kjøpte på ebay. Til litt ymse kvalitet. Var langt ifra det beste Kjøpte du av Hoica ? De har vel forskjellig typer kvalitet på sine dørmatter ... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet April 18, 2007 Kjøpte du av Hoica ? De har vel forskjellig typer kvalitet på sine dørmatter ... Robert Husker ikke helt hvem jeg bestilte av. Var noen i tyskland hvertfall. Uten hull og sånn,men det er jo ikke noe stress å dytte inn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet April 19, 2007 Har ennå ikke fått noe svar fra hoica. Er det noen andre som kjenner til andre leverandører av slike matter ?? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet April 19, 2007 Hvordan blir det med mattene til trådstarter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet April 25, 2007 Har ennå ikke hørt noe fra hoica. Greit at dem lager bra kvalitet, men dette begynner å lufte useriøst. Dem må jo tape mye penger på å svare så seint eller ikke svare Jaja, får vel vente til de svarer da ... Noen som veit om noen norske bedrifter som lager dør matter ??? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Mai 7, 2007 Jeg har ennå ikke fått melding ........ Får bare vente enda litt til da ....... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Mai 9, 2007 Hva slags mail adresse har du brukt? jeg brukte denne adressen når jeg kjøpte mine: hoica(a)gmx.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Mai 9, 2007 Hva slags mail adresse har du brukt? jeg brukte denne adressen når jeg kjøpte mine: hoica(a)gmx.de Jeg brukte den på websiden, info@hoica.de Jeg prøver å sende en mail på den mail adressen du har, så får jeg se om den kommer fram Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mai 10, 2007 Jeg vil ha med Audi-logoen på midten og gjerne A4 under.. Og Marius på fører og Pia på passasjer-sida.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mai 11, 2007 Jeg vil ha med Audi-logoen på midten og gjerne A4 under.. Og Marius på fører og Pia på passasjer-sida.. hehe Hehe...da trenger du og Pia bare grill dressen så er dere i boks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...