Anbefalte innlegg

jeg skal nå legge om til sommerfelg. men jeg har ikke fått kjøpt meg nye dekk som jeg skal nå. men vet ikke hva jeg skal gå for på felgene. Det er oz-racing f1 evocup felger på 16", bredda er på 7og innpress 30. det jeg lurer på da er dim på dekk som passer. tenkte at noen måtte ha noe erfaring med dette. har fått noen alternativer, men vil være sikker. disse er 205/45/16, og 215/40/16. så da venter jeg å høre fra noen med erfaring. felgene skal da stå på en audi 80 GTE 85 mod type 81.

 

bilde av felgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilde av oz-racing f1 evocup felgen min

oz-racing.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler Bridgestone S03. Go'pris på wheelie tror jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. d kan være, men det jeg er ute etter er hvilken dimmensjon dekka kan være på profil osv,. og med tanke på senking. vil vite hva maks som går på uten problemer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 205/45R16 på min Coupe. Jeg har felger med innpress 37, 30 ville ikke gått på min bil... Hadde problemer med 35 i innpress nemlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

215/45-16 er anbefalt dekk på den felgen til bilen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

215/45R16 er veldig stort i omkretsen i forhold til originale 185/60R14 da.... Kan gi litt problemer med hjulbuene, slik som jeg hadde på Coupeen med 205/40R17.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel misvisning på speedometer i tillegg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Større rulleomkrets gjør nok speedometeret litt mere nøyaktig, alle speedometer viser høyere hastighet enn reelt, det er krav til at de skal gjøre dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.