Bodø: Har jeg sett syner? Golf 4 stv R32...Ombygd m/motor

Anbefalte innlegg

Var på tur inn til kontoret fra møte idag da jeg ved Stormyra så en dyp blå Golf 4 med R32 hekk,front og STOR utblås på hver side..Rutene var tonet meget bra og det satt 2 menn i alderen 30 i denne.

Noe som ikke stemte tenkte jeg.

  • R32 som stv? Neppe..
  • Selvfølgelig Tysk registrert..

 

Og for å si det slik,da vi kom til 4-felten(utenfor statoil) så ble jeg som kjørte i 60 PARKERT rimelig kjapt.. Så at den bare gikk som ei kule. Noen som har kjøpt seg ny bil her i Bodø evt noen som jobber her fra Tyskland?

 

For å si det slik,det "pysjet" ikke av denne..og alt annet tilsier at denne hadde en motor av type HK: smil :

 

Værste jeg har sett....: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en R32 stylet 1,6 du har sett: smil : ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en R32 stylet 1,6 du har sett: smil : ;)

 

Hehe..ja ikke vet jeg. Tror det var 3" rør på hver side bak fra remus + at den hadde en grom motorlyd. Måtte i det tilfelle vært NOS på denne skulle det være 1.6: smil :

 

Ingen andre som har sett denne? Tyske skilter som sagt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke en Bora stv da?

Den ble levert med V6 og 4Motion..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke en Bora stv da?

Den ble levert med V6 og 4Motion..

 

Nope,var en Golf 4 stv:) Har 2.stk firmabiler av 4'ern så kjenner de godt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett i kirkeveien idag også. Må holde til i der området. Har også registrert en grønn stv med snasen front. Seff med tyske skilter. Blir vi innvandret nå eller?: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett i kirkeveien idag også. Må holde til i der området. Har også registrert en grønn stv med snasen front. Seff med tyske skilter. Blir vi innvandret nå eller?: smil :

Ja, nå blir vi innvadert fra outer space.:evil:: klø :

Ta med foto apparatet da så får vi se.

Har ikke sett noe slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, nå blir vi innvadert fra outer space.:evil:: klø :

Ta med foto apparatet da så får vi se.

Har ikke sett noe slikt.

 

Hehe..ja jeg må vel bare ta med kamera når jeg er ute å kjører.:)

Den blå er meget rå værtfall. Tror de befinner seg ikke langt fra Rønvika.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hjemme en tur i bodø i helga,møtte også den grønne Golf stv også ved esso bodø elv.Har også møtt en sølv Golf stv med litt snaisen front: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hjemme en tur i bodø i helga,møtte også den grønne Golf stv også ved esso bodø elv.Har også møtt en sølv Golf stv med litt snaisen front: smil :

 

Tyske skilter begge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok ikke tyske skilter på den sølv farga.tror det var en gti jub leppe på den eller noe i den duren.kom fra rønvika over stormyra.Men den grønne var i allefall utenlansk,gule skilter?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var nok ikke tyske skilter på den sølv farga.tror det var en gti jub leppe på den eller noe i den duren.kom fra rønvika over stormyra.Men den grønne var i allefall utenlansk,gule skilter?: klø :

 

Ok,skjønner. Bor i Rønvika selv,så har møtte den blå og grønne flere ganger.

Tror ikke det var gule skilter..men ingenting forbauser meg. Registrerte at de ikke var norske værtfall ;) Men noen land har vel gule har de ikke?

For sikkerhets skyld så er det ikke forsvaret sine..da hadde jeg sett dem inne på stasjonen.: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Engelske biler har gult foran og hvitt bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.