Invitasjon: Demokveld med klubbvideo!!

Anbefalte innlegg

Da blir det demokveld med klubbvideo på ImageAudio TORSDAG 22. APRIL KL. 19.00 TIL 21.00 !! : gb :

 

For de som ikke har vært hos ImageAudio tidligere er de Skandinavias fremste leverandør av PrivatKino og har stort sett alt som man ikke får hos tradisjonelle radio/tv kjeder.

Det blir visning av demofilmer og klubbvideoen blir dekodet til 5 kanaler med full THX visning i showroomet(se link!): popcorn

Hvor ofte får dere se/høre en Audifemmer på fullt driv på et THX-anlegg i Highendklassen??!! : cool :

 

Sjekk hjemmesiden til ImageAudio

 

Det er kun plass til 15 medlemmer så vi kjører påmelding og sistemann til mølla får dessverre ikke plass. Det er greit å finne frem, og poster jeg et kart etter påske.

 

EDIT: Bomma på datoen, RIKTIG er 22.april

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JBL K2 9800!!!! Nesten sånn at jeg fikk lyst å reise over fjellet bare for å høre de høytalerne... kongen over alle kongehøyttalere :)

 

s9800op.jpg

 

Gud hjelpe meg så mye rått de hadde der... skulle bare ønskt det ikke var så langt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke lange turen det vel.... ;)

 

Og ja, det er mye snadder der!! De koblet til K2'ene igår når jeg var der... Synd de bare koster 250.000,- :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: popcorn Meld dere på kara

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er med eg også....MEN:

Er det Torsdag 22?????????

Eller Fredag 23???????????

Det kommer litt an på det altså..............!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen

Eg er med eg også....MEN:

Er det Torsdag 22?????????

Eller Fredag 23???????????

Det kommer litt an på det altså..............!

 

Eh, gikk visst litt fort i svingene her.. RIKTIG dato er 22.april !

 

Takk forresten Thomas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det Petter! For da kan jeg gå på konsert Fredag,men må ta hekkfjerning på Onsdag=film på Torsdag...SUPERT(da får jeg til alt...deilig når ukekabalen går opp)

Hadde blitt litt småfrustrert hvis filmen var på Fredag,men ville sikkert kommet alikevel....Men kan du ikke ha en ny post med oppdatert antall seere pga har noen folk jeg prøver å få inn i klubben som det hadde vært en gylden anledning å gi de et spark i ræva ved å treffe oss og se filmen............(men tar de ikke med hvis vi fyller opp fra Vestfold å Telemark...Telemark burde egentlig svare her så vi har en oversikt...bare et forslag Petter Spiderman)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder på meg+konemor! :)

 

Dette blir topp Petter, og fyrer nok godt oppunder hjemmekino-hobbyen, ja!

(Lenge siden jeg har hatt lyd på Kappa'ene nå, gitt..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Ser ut som det blir kun 'pizzagjengen' denne gangen også! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Eirik Ødegård

Hehe.. Ser ut som det blir kun 'pizzagjengen' denne gangen også! :D

 

:D De gutta på ImageAudio var faktisk litt skeptisk og spurte om vi skulle ha med pizza og øl... : klø ::)

 

Regner med at noen hopper ned fra gjerdet(kommer ut av skapet... he he) når det nærmer seg den 22.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Kommer hvis det er noen lettkledde damer og litt strippings der ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he... De skulle jo kjøre noen "demofilmer" først så da kan det jo hende du blir tilfredsstilt Kenneth... ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det ikke er flere enn 6 stk påmeldt(tella riktig?) så tenkte jeg å invitere noen jeg prøver å få med i klubben....hvis jeg rekker å få tak i de...........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen

Siden det ikke er flere enn 6 stk påmeldt(tella riktig?) så tenkte jeg å invitere noen jeg prøver å få med i klubben....hvis jeg rekker å få tak i de...........

 

Helt i orden! Vi er 7 stk foreløpig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar muligens med en lyd og bil freak som ikke er gammel nok enda+skal sende meld til de andre jeg snakket om.

Detta blir GØY!

Heia Petter Spiderman!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Larvik:

 

Ta av fra E18 der hvor den røde veien treffer den gule(dvs fra E18 inn på RV304 nederst på bildet, det står en ekkel fotoboks i krysset for lokalkjente...) Da er det bare å kjøre rett frem helt til du ser en del VAG's parkert ved veien.

fralarvik.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Tønsberg:

 

Ta av E18 ved avkjøringen til Sandefjord(morsom 270 graders sving...:) ). Ta så av ved første mulige avkjørsel til høyre("Runarhallen" bla.). Ta så til venstre og kjør til du ser noen VAG's parkert på venstre side!

fratonsberg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg også kommer. Har fått barnepass til unga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen PLEASE drepe denne tråden???????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.