Soting av ruter i Oslo? Hvor?

Anbefalte innlegg

Hvor i Oslo er bra?

Hvor får vi bra pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen tips hvor jeg bør gjøre dette, vi snakker da om å legge på film. Noen steder vi har rabatt?

Takk for tips.

Eclipse

Solfilm

Rabatt 10%

Adresse

Bjerregaardsgt 29C

0172 Oslo

Tlf 22 99 27 80

 

Husk medlemskortet ;)

 

Andre rabattavtaler her: http://oslo.vwaudi-club.no/?s=localPage&PageID=15

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt eclipse, jeg er veldig fornøyd, en drøss med forskjellige filmer å velge mellom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt eclipse, jeg er veldig fornøyd, en drøss med forskjellige filmer å velge mellom.

 

Var det på en A6 ? (Ilfg profilen) Husker du hva du betalte ? Hvor mange ruter ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv har jeg brukt Solfilmspesialisten til både egne biler og jobbens. Enormt trivelige karer med gode priser og et kjempebra resultat. Kan også anbefales!

 

 

http://www.solfilmspesialisten.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det på en A6 ? (Ilfg profilen) Husker du hva du betalte ? Hvor mange ruter ?

 

 

Ja ddet var på en 2000 A6 avant, sotet 7 ruter, kom på rundt 5000 mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for ca. 4år siden dro jeg til solfilmspesialisten for å ta rutene på corradoen rund baut. Den filmen er like fin enda! må anbefale de ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan også anbefale Filmlars.. gæren dude, med bra priser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmlars, er det han som jobber ikke 7 men 8 dager i uka ? =P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmlars, er det han som jobber ikke 7 men 8 dager i uka ? =P

helt riktig;) veldig hyggelig kar, og med service jeg aldri har møtt noen andre steder, fikk lagt på ny film på bakluka mi kl 19 på kvelden, og jeg ringte dagen før å spurte.. synes det er veldig proft gjort av et firma :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv har jeg brukt Solfilmspesialisten til både egne biler og jobbens. Enormt trivelige karer med gode priser og et kjempebra resultat. Kan også anbefales!

 

 

http://www.solfilmspesialisten.no

 

Dette er vel _ikke_ samme firma som http://www.solfilm-spesialisten.no/ ?

 

Sistnevnte monterte på Golfen (konebilen), og den må nå inn for 2. gang etter montering. Første gang pga stygge kanter, og nå løsnet akkurat filmen i sideruta når jeg skulle åpne vinduet :(

 

Heldigvis er det 7 års garanti...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eclipse skulle ha kr. 5000,- for min TT...

Er det en ok pris eller?

Det var alle vinduer, men de er jo så små :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eclipse skulle ha kr. 5000,- for min TT...

Er det en ok pris eller?

Det var alle vinduer, men de er jo så små :rolleye:

 

Er ikke størrelsen på vinduene det kommer ann på. Det er hvor mange det er og hvor mye jobb det er med å ta ut og sette inn hvert enkelt vindu.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan også anbefale Filmlars.. gæren dude, med bra priser :)

 

 

 

Filmlars er en gærning ja! Han har ok priser men vær obs på at han bruker billigfilm og er heller ikke spesielt dyktig til å legge film. Dvs. han får til et bra resultat som objektivt ser ok ut, men ikke på langt nær så bra som f.eks Eclipse eller solfilmspesialisten... Han la på A4'n min for 3500,- husker jeg.... Men jeg måtte ta av dørtrekkene selv, han klarte likevel ødelegge 3 skruer og bruke nesten 11 timer på jobben... : rolleyes

 

Men serviceinnstilt å kaffeglad det er han :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmlars er en gærning ja! Han har ok priser men vær obs på at han bruker billigfilm og er heller ikke spesielt dyktig til å legge film. Dvs. han får til et bra resultat som objektivt ser ok ut, men ikke på langt nær så bra som f.eks Eclipse eller solfilmspesialisten... Han la på A4'n min for 3500,- husker jeg.... Men jeg måtte ta av dørtrekkene selv, han klarte likevel ødelegge 3 skruer og bruke nesten 11 timer på jobben... : rolleyes

 

Men serviceinnstilt å kaffeglad det er han :P

oki, brukte bra film på min gamle golf, det jeg ikke ble fornøyd med, gjorde han opp igjen uten å klage, så til slutt så ble det helt toppers, synes jeg fikk bedre resultat hos han, en det jeg fikk på solfilmspesialisten som ligger på alnabru..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja for all del, fyren er flink han.... En annen ting som var kjipt var at jeg kom meg ikke inn i verkstedet hans pga senket bil (Kun senket 35mm) så han la ut fullt av plater og planker så jeg skulle komme meg inn hehe... Men det er en issue han bør gjøre noe med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver med proff soting av biler, og holder til i sandvika ( ca 10 min utenfor oslo mot drammen). Vi har mange typer forskjellige farger, og for å være på den sikre siden varmkrymper vi filmen om ruta de skulle være buet så du får et perfekt resultat. Men du har jo mange andre steder å velge mellom også så:)

Hos oss kan du sikkert få rutene hvite eller svarte:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten produktrapport:

 

Fikk i går tonet rutene på Allroaden hos Eclipse AS i Oslo. (http://www.eclipse.no) Valgte en svak toning i "original-look" på 7 ruter ;) (dvs alle utenom frontruten)

 

De gav 15% rabatt til VACN-medlemmer og det hele kom da da på 4390,- inkl mva. og livstidsgaranti.

 

Kjapt levert, bra pris og god service. Det ser utrolig bra ut, må vente et par dager til med å kjøre ned vinduene så limet får herdet, men jeg har foreløpig ikke funnet en eneste feil eller kant på noen av vinduene. Langt bedre enn noen jeg har brukt før.

 

Kan absolutt anbefales :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten produktrapport:

 

Fikk i går tonet rutene på Allroaden hos Eclipse AS i Oslo. (http://www.eclipse.no) Valgte en svak toning i "original-look" på 7 ruter ;) (dvs alle utenom frontruten)

 

De gav 15% rabatt til VACN-medlemmer og det hele kom da da på 4390,- inkl mva. og livstidsgaranti.

 

Kjapt levert, bra pris og god service. Det ser utrolig bra ut, må vente et par dager til med å kjøre ned vinduene så limet får herdet, men jeg har foreløpig ikke funnet en eneste feil eller kant på noen av vinduene. Langt bedre enn noen jeg har brukt før.

 

Kan absolutt anbefales :glad:

 

Har du bilder av resultatet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du bilder av resultatet?

 

Ikke enda, men det skal jeg nok få fikset i løpet av noen dager :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel _ikke_ samme firma som http://www.solfilm-spesialisten.no/ ?

 

Sistnevnte monterte på Golfen (konebilen), og den må nå inn for 2. gang etter montering. Første gang pga stygge kanter, og nå løsnet akkurat filmen i sideruta når jeg skulle åpne vinduet

 

Heldigvis er det 7 års garanti...

 

 

Henger meg på denne å anbefaler IKKE Skandinavia solfilm i Oslo, jeg måtte ha inn bilen 4ganger! fordi de ikke klarte å legge lik mørkhetsgrad på begge sider av bilen samt veldig stygge kanter.

Dørsidene så ikke ut etterpå, fulle av det middelet som de sprøyter på ruta før filmen ligges.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg drar til larvik imorgen å skal sote der , det er vit en som heter simen som vist er dyktig der husker ikke hva butikken heter . men jeg legger adresse å pris her imorgen: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne da min stebror vurderer soting av ruter på sin BMW.

Noen som kan komme med tips på bra plass/priser/service i Oslo-området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med John Nguyen.. Tror det er faren hans som driver Høyden Bilpleie i Moss. Hadde min inne der og fikk den som sagt gjennom biltilsynet takket være perfekt utført soting :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT:

Når folket her soter rutene, gjør dere det på alle ruter da, bakrute og alle 6 sideruter? bortsett fra frontrute såklart.

Hvordan vil det være å ha bilen på Eu osv med sånn soting?

Ser at MR.Grønholm her har fått sin gjennom biltilsynet, trodde de det var orginalt?

 

Når jeg skal sote vil jeg bruke eclipse tror jeg, men er litt redd for Eu sjekk seneere. Håper noen kan svare kort og godt på dette. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.