Soting av ruter i Oslo? Hvor?

Anbefalte innlegg

Litt OT:

Når folket her soter rutene, gjør dere det på alle ruter da, bakrute og alle 6 sideruter? bortsett fra frontrute såklart.

Hvordan vil det være å ha bilen på Eu osv med sånn soting?

Ser at MR.Grønholm her har fått sin gjennom biltilsynet, trodde de det var orginalt?

 

Når jeg skal sote vil jeg bruke eclipse tror jeg, men er litt redd for Eu sjekk seneere. Håper noen kan svare kort og godt på dette. :)

 

Har sotet alle vinduene utenom frontruta jeg ja. Nå var jeg litt sleip og V E L D I G heldig da, og det er absolutt ingen garanti for at du kommer gjennom med soting på de forreste siderutene. Men på vinduene mine er det preget fra fabrikk "tinted", og kontrolløren tok ikke det for god fisk!! Han ville fysisk kjenne etter om det var en kant/overgang på kanten av ruten.. Gudskjelov har jeg "kun" sotet 20% på alle sideruter og 35% på bakruten (her snakker vi om hvor mye lys sotingen stenger ute, og ikke hvor mye lys som slipper gjennom!). Han reagerte på at den så mørkere ut, men ikke nok til at han var sikker på om den var sotet eller ikke... Da jobben var såpass bra gjort som den var, lot han tvilen komme meg til gode, men det er jo på ingen måte en garanti for at andre går gjennom uten problemer : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sebra bilglass!!! de er flinke, hadde bilen min der!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sotet alle vinduene utenom frontruta jeg ja. Nå var jeg litt sleip og V E L D I G heldig da, og det er absolutt ingen garanti for at du kommer gjennom med soting på de forreste siderutene. Men på vinduene mine er det preget fra fabrikk "tinted", og kontrolløren tok ikke det for god fisk!! Han ville fysisk kjenne etter om det var en kant/overgang på kanten av ruten.. Gudskjelov har jeg "kun" sotet 20% på alle sideruter og 35% på bakruten (her snakker vi om hvor mye lys sotingen stenger ute, og ikke hvor mye lys som slipper gjennom!). Han reagerte på at den så mørkere ut, men ikke nok til at han var sikker på om den var sotet eller ikke... Da jobben var såpass bra gjort som den var, lot han tvilen komme meg til gode, men det er jo på ingen måte en garanti for at andre går gjennom uten problemer : rolleyes

 

Takk for godt svar.:)

Blir isåfall samme type som du har, med tanke på prosent.

Om det ikke går igjennom så må jeg i værste fall kjøpe meg nye ruter og få den gjennom da:p

Men kan det være fare for at de ikke liker dette ved teknisk kontroll?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ruter knekt har lagt min;) veldig fornøyd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye å velge mellom her ser jeg... Gleder meg til å få lagt på, men blir vel nærmere sommeren, selv om det hadde vært fint i påsketiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Oslo er bra?

Hvor får vi bra pris?

 

*kremt* send meg en pm du :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han la ut tråden i 06 arve:) Tror ikke han lurer på det lenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne da min stebror vurderer soting av ruter på sin BMW.

Noen som kan komme med tips på bra plass/priser/service i Oslo-området?

 

...det var jeg som bumpet den...: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for godt svar.:)

Blir isåfall samme type som du har, med tanke på prosent.

Om det ikke går igjennom så må jeg i værste fall kjøpe meg nye ruter og få den gjennom da:p

Men kan det være fare for at de ikke liker dette ved teknisk kontroll?

 

Det er alltid fare for at de reagerer på at bilen virker mørk. Hvis du har to sett vinduer (et sett sotet og ett sett originalt) kan du jo sette inn originale vinduer ved eu-kontroll eller hvis du blir stoppet med mørke vinduer og bedt om å vise bilen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alltid fare for at de reagerer på at bilen virker mørk. Hvis du har to sett vinduer (et sett sotet og ett sett originalt) kan du jo sette inn originale vinduer ved eu-kontroll eller hvis du blir stoppet med mørke vinduer og bedt om å vise bilen ;)

 

Oki, da skal jeg prøve på det ja... Bilen skal ikke på eu før om 2 år.

Har du noen bilder av bilen din med senk, evt en link til en bildetråd av din bil.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki, da skal jeg prøve på det ja... Bilen skal ikke på eu før om 2 år.

Har du noen bilder av bilen din med senk, evt en link til en bildetråd av din bil.:)

 

Sjekk signaturen min du ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk signaturen min du ;)

 

Oki, takker:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.