Klasseinndeling på utstilling/treff

Anbefalte innlegg

Hvilke kriterier ligger til grunn for klasseinndelingen på treff i klubben? Jeg var heldig å få plass til min TT på jubileumstreffet på Vålerbanen i fjor, men måtte stille i samme klasse som Audi Coupè og Audi Cabriolet tror jeg det var. Det var 4 TT der, en svensk grønn, 2 Denimblå (inkl. min egen) og den sorte "pit-stop"-TT. Kunne ikke vi hatt en egen klasse eller er dette en fast oppdeling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt av bakgrunnen for dette er at det er veldig mange klasser pr i dag, og man må begrense seg på noen felt, spesielt ved en bil som TT, da det selvfølgelig ikke er så mange av dem på treff.

 

Likevel forstår jeg at det kan virke litt rart at TT skal klassifiseres sammen med Audi Coupe og Cab. Personlig synes jeg TT hadde passet bedre sammen med New Beetle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller Beetle enn coupè og cabriolet, bettle er jo fra samme plattform og tid...... coupè er vel fra 81-> osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Heller Beetle enn coupè og cabriolet, bettle er jo fra samme plattform og tid......

 

Det er mitt poeng også, til og med designet har mye til felles!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Det er mitt poeng også, til og med designet har mye til felles!

*KREMT*:rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme og samme da. NB og TT ser vidt forskjellig ut spør du meg.. :)

 

Jeg på min side, med typ44 200 havnet engang i samme klasse som c4 og a6/s6. Rart jeg ikke hadde sjangs. Lite plast som passer bra på typ44 iforhold til c4. Og det var det dem dømte etter den dagen.

 

Men nå drar jeg ikke på treff for å få pokaler da. Drar for å treffe folk like gærne som meg. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Samme og samme da. NB og TT ser vidt forskjellig ut spør du meg.. :)

 

Jeg på min side, med typ44 200 havnet engang i samme klasse som c4 og a6/s6. Rart jeg ikke hadde sjangs. Lite plast som passer bra på typ44 iforhold til c4. Og det var det dem dømte etter den dagen.

 

Men nå drar jeg ikke på treff for å få pokaler da. Drar for å treffe folk like gærne som meg. :D

disse folka på treffe er mer gærne enn oss....hehe:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A8 stilte i samme klasse som A6 og Allroad og, litt feil det og men er vel fordi det er mindretall av bilene på treffene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt merke til det samme. Hva med bare første plass i TT klassen som i N.B? Bare litt merkelig at NB får egen klasse men ikke TT. Ellers så er jeg fornøyd med klasse indelingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.