"Custom"-skårede ruter, pris?

Anbefalte innlegg

Jeg driver da å legger onde planer for Golfen min. Noen som har gjort dette før, og kan anslå hva 4 sideruter og evt. ei bakrute ville kostet å få skåret til? Rutene blir lavere så man kan vel skjære til orginale uherda ruter for så å sende de til herding.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkt å senke taket på bilen?: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg driver da å legger onde planer for Golfen min. Noen som har gjort dette før, og kan anslå hva 4 sideruter og evt. ei bakrute ville kostet å få skåret til? Rutene blir lavere så man kan vel skjære til orginale uherda ruter for så å sende de til herding.
Vile hørt med en av de mange glassmesterne her i byen. Skal du taksenke nå da ?? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

*ler*

 

Tror ikke han skal senke taket.. bare ha litt kortere vinduer... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med det er heve dørene han skal ja: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sterkt anbefale "Kvams Glass" til denne jobben. Profesjonelt i alle retninger. De hjelper deg nok igjennom med gode priser der som bil-gutter selv. Snakk evt. med Tor Anders der.

 

Her er nettsiden dems:

http://www.kvamsglass.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir vel kappa og sveist litt her og litt der.. ;)

 

Men først og fremst må jeg finne noen som er dyktige til å tegne biler. sånn at jeg får noe av det som surrer rundt i hue mitt ned på papiret og evt. andres vurdering.

 

Noen som kjenner f.eks Chip Foose personlig og kan be om en tjeneste eller? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.