Anbefalte innlegg

Har kommet i et tvilstilfelle, Country eller S6 , kona sier nei til begge, jeg sier kansje, har ikke lyst å selge Country men kan jo ikke ha skilter på alt, S6 er jo 4 ganger så dyr å ha,

men 4 ganger så gøy å kjøre, countryen er jo dobbelt så spes. så s6 , den serjo t som en vanlig A6 for hvem som helst.

 

Noen råd. Event. noen som er intr. i en av dei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Countryen er spesiell, men det er og blir bare en Golf 2.. ;) S6+'en er ihvertfall en fin bil også i utgangspunktet, så jeg ville gått for den. Kona di vil sikkert ha en hvit Baleno stasjonsvogn eller noe, så det ville jeg ikke hørt for mye på om jeg ikke var nødt.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6+`en er en av mine absolutte drømmebiler.... Golf Country`en har jeg ingenting til overs for ;) så valget er etter min mening veldig enkelt !

 

Jan Brede

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selge passaten, montere disel i Contryen og beholde S6 + en : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6+ Er jo morro på alle plan. Country er jo bare morro pga at den er spesiell. Hadde lett beholdt +'en.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 Plus er en definitiv vinner i de fleste sammenhenger og vil bli et sjeldnere samleobjekt enn RS2 for fremtiden så jeg hadde iallefall ikke vært i tvil. Et Quattro gmbh produkt og selveste ikonet i C4-karosseriet. :)

 

Countryen er også en "kul" bil, men i dette selskapet blir det litt som å sammeligne et kyss på kinnet fra idol-sandra mot et ukesopphold på Playboy-mansion ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selge passaten, montere disel i Contryen og beholde S6 + en : rock :

 

Mest enig med Fridtjov her, men ville nok valgt S6 foran Country hvis det stod mellom de to... hvis muligheten var tilstede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville også uten tvil beholdt S6en og det av den enkle grunn at den har det jeg vil tro Countryen kanskje mangler, dvs ekte kjøreglede! Har aldri prøvd Country så mulig jeg tar helt feil her, men utifra mine erfaringer som eier av en Golf cab med samme motor så føler jeg det ihvertfall slik: "Jeg liker caben min på mange måter, men den mangler uten tvil det viktigste for meg, dvs kjøreglede, det er rett og slett bare ikke noe spesielt gøy å kjøre den".

 

Ville lagd meg for/imot skjema for bilene f.eks:

 

Positivt S6+:

MYE kjøreglede og råååå motor

Lav km

Anonym bil som kun kjennere kjenner igjen

 

Negativt S6en:

Over dobbelt så dyr som Countryen

Dyr i drift og vedlikehold

Kun 2 seter

Blir dyrt å lage en S6+ campingvogn :P

 

Postivt Countryen:

Eneste (?) i Norge og veldig skjelden bil alt i alt

Vekker mye oppmerksomhet (positivt for noen)

Billig i drift og billig å vedlikeholde (tror jeg da)

5 seter

"Billig"

 

Negativt Countryen:

Vekker mye oppmerksomhet (negativt for andre)

Liten motor

 

Men uansett er det på samme måte som felgene DU som må føle hva du mener er rett for deg og gi fint F i hva oss bedrevitere mener : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ser på antall punkt negativt om s6 en - og positivt om contryen - så ser du vilken vei det heller for meg..

 

Tror også at du økonomisk kommer MYE bedre ut av det ved å beholde golfen.

(lite marked for å få solgt golfen her i landet - samt at du tjener vel stort på å selge s6 en igjen ?? )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Countryen er også en "kul" bil, men i dette selskapet blir det litt som å sammeligne et kyss på kinnet fra idol-sandra mot et ukesopphold på Playboy-mansion ;)

 

 

Genuin sammenlikning: haha :

 

Hvorfor skal alltid kona ha noe og si: mad :

Bilen,kjøkkenet,badet hva er det de gjør med oss:)

 

Velg Audi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Definitivt S6+

 

Country er det flere av i landet til du som nevnte det, men Troe sin ser bra ut da:)

 

Lykke til med valget!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å bytte ut kona og beholde alle bilene? Løser jo alt: vinke :

 

(en spøk selvfølgelig)... eller?:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.