Anbefalte innlegg

Har lagt ut RS Passaten til Kurt Stian her på forumet pga syntes den må forbli i klubben........Han var hos meg igår for å få tatt bilde.....jeg syntes den er grisefin(og så mye mer som kan gjøres)

passat3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Det er en helt knall bil som bare må bil her i vestfold ja, men tror du skal prate litt fornuft i han kurt stian, har prøvd men det er ikke lett... HEHE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Hvis han bytter jevnt med en golf i deler med hul i radiatoren så er det ikke meg det skal stå på :-)

He he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er den finally solgt!!!!!!! Men den drar ikke tilbake til heimbyen Drammen før Juni/Juli...........men KS er storfornøyd!!!!!!!!!!!!!!!!!

(men han har planer om "pakkisføner" men da sa jeg at han fikk vente på C-consept eller få seg en SLK....er ikke veldig BMW fan eg då................)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer Passaten til Drammen? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får bare beklage hvis noen föler seg tråkket på når jeg skriver på en lokallag-side, MEN: Hvilket merke er de felgene som er på den Passaten??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det noe Work greier?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt greit det da Erik.....ja det er Work.....V5 eller noe tror jeg....

Jeppers Kenneth J....Gobilen skal til Drammen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.