Anbefalte innlegg

Begynner å bli en del tråder på dette temaet nå, men jeg har enda ikke sett noen jeg helt har falt for..

 

Vel for å ta litt "historie" først : Bestilte i utgangspunktet FK Edition One felger ( 8 og 9x17 ) fk_street_race_1_felger.jpg

For øyeblikket er dette den felgen jeg er mest sugen på, og det er denne jeg VIL ha! Bestilte de i februar, for å ha de i mars.. Så ble det utsatt levering på de noen uker, greit nok.. Men, da denne uka kom var de nok engang forsinket.. Skulle da få de før påske.. Vel, påske kom, men ingen felger. Jeg tar kontakt med de jeg bestilte de av og får svar om at felgene kommer tidligst i uke 18!!! Dvs at jeg får felger i mai, dersom det ikke da også blir forsinkelser..

 

 

Så problemet : Har sendt mail til Poleposition ang disse felgene, siden det er de jeg vil ha, men det er jo mye annet "snacks" å få også.. Disse felgene som jeg hadde bestilt koster egentlig 10k for bare felgene, så rundt der har jeg tenkt å legge meg i pris..

Jeg vil aller helst ha en kantfelg, helst høyglans polert. Så et par Work felger på en polo her som var jæ*** stilige ( men sikkert deretter i pris også )

 

 

Kan noen komme med forslag, og da helst med noen som levere de evnt felgene.. Har sjekket http://www.dekkbaronen.no men der er det null bilder for tiden.. Hadde håpet på felger så fort som mulig!!!

Takk for all hjelp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med OZ Volcano (?) De er da råe på b4 syns jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde? husker ikke hvordan den ser ut i farta.... Er mest sugen på felg med feit kant...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hva noe slikt koster?

DM3.jpg

 

ASA 3-split, gjerne 9x17.... Shariff har disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske autopartner tok ca. 14k for slike felger med Nokian Nrz dekk på.. De handler fra samme som Sharif, så han har de vel også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig liker jeg ikke den felgen der i det hele tatt... Syns "eikene" buer altfor mye på de.. Blir litt for enkle, men takk for tipset iallefall Knut Arne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brock B1 i dim 10x17 rundt om er jævlig tøft på coupe!!!! :)

de såg vi et par som hadde i tyskland ifjord, dritt fett!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med brock b4? De er nesten like de FK felgene dine..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller disse fra Oz.. Litt for enkle igjen kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Noen som vet hva noe slikt koster?

DM3.jpg

 

ASA 3-split, gjerne 9x17.... Shariff har disse?

 

Jeg ga 13.800 for akkurat disse felgene med 215/40/18 nokian hos shariff nå i påska.... passer fint på B4.....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

med dekk i 18" ?? Da skal jeg jaggu ha disse.. Men vil helst ha litt kant da, får man disse i 17"? Kunne tenke meg 9x17....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse felgene leveres som 8x18 som det minste alternativet, Men de har både fin kant og greie eiker, synes jeg da!

oz superleggera iii.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kenneth vet du hvor mye de felgene koster?? de var drit råa.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke pris på disse felgene, men tilsvarende fra OZ Racing har en fin prislapp (i beste OZ standard) på rundt 4.000,- for en...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tilsvarende oz racing? er det ikke en oz racing felg da???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt sugen på BBS felger på vogna mi.

 

Er det noen som har noen bilder av A100 (typ 44) med diverse felger??

 

Det er jo noe sinnsykt med felger der ute da... : sikle :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av anders thoresen

tilsvarende oz racing? er det ikke en oz racing felg da???

 

Jeg skrev tilsvarende fra OZ Racing ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Jeg vet ikke pris på disse felgene, men tilsvarende fra OZ Racing har en fin prislapp (i beste OZ standard) på rundt 4.000,- for en...

 

Så vidt jeg vet så ligger felgen som du postet bilde av på ca 12-13.000.- pr stk. Ja de er 3 delte skrudde/smidd/dreid .... btw skruene er titan.

 

 

*sette på ønskelisten*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ops!!

Sammenlignet prisen med OZ F1 Racing Cup, som også er skrudd og delt og den pakka der. Må passe munnen min neste gang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med noen Breyton-felger fra Projektzwo? Jeg synes disse var phete!

 

p2rad.jpg

beast.jpg

brakes.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dritlekre felger Per, men er nok "litt" for stiv pris på de for meg... Jeg går nok for ASA`n i 18"... Irriterer at jeg ikke får de FK felgene jeg ville ha, men ASA`n er ikke noe dumt alternativ syns jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.