"Øyenskygge" til frontlykter Passat?

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som vet hvor man får kjøpt disse, hva de koster, hvilke typer som er best og om det er en vanskelig oppgave å montere?

 

Truls Johnsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS, prisen mener jeg var 500,- el noe sånn.

Monteringa er gjort på fem min.

Og merke jeg kjøpte var Kamei, passa rett på....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Noen som vet hvor man får kjøpt disse, hva de koster, hvilke typer som er best og om det er en vanskelig oppgave å montere?

 

Truls Johnsen

 

 

Du kan ta en titt på denne siden :

http://www.quality-autoimport.no/catalog/index.php?cPath=21_79

 

Er ingen problem å montere dette. Bare til å bruke lim og 2 skruer til å feste med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Ser i ettertid at jeg burde vært litt mer "presis"... Mente også det settet som sitter nederst på lyktene.. Er dette et eget sett, eller får man pakke med både oppe og nede?

Er forresten ute etter noe sånt som Stian Wethammer (http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2831) har på sin Passat. De var utrolig fine...

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette får du også kjøpt hos norskbildelesenter. bare å be om de nedre oyelokkene det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

OJ! Den var tøff da! Hadde vært utrolig pent sammen med de nedre skyggene også...

 

Er litt ustødig i tysk, men er dette kun en forlegelse av panseret eller er det et helt panser?

 

Hvordan er monteringen? Lim? Kanskje lurt å la proffe folk montere slikt....? : klø :

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OJ! Den var tøff da! Hadde vært utrolig pent sammen med de nedre skyggene også...

 

Er litt ustødig i tysk, men er dette kun en forlegelse av panseret eller er det et helt panser?

 

Hvordan er monteringen? Lim? Kanskje lurt å la proffe folk montere slikt....? : klø :

 

Truls

 

Er i metal på sveises på og lakkere helle panseret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.