bodø lokallag: espen løkås

Anbefalte innlegg

2.jpg

 

heter da espen. e for tia 19 år, å e fra saltstraumen.

kjøre en gammel passat! 89 mod me alt for mye kilometer bak seg. e for tiden singel, men har ofte nye jenta i sikte! :)

går skole på fauske, anleggsmaskinfører, å jobba når æ kan på iris gjenvinning å opsahl gjestegård. fritia mi går til jobbing å venna å kjøring, mye kjøring! når æ snart e færdi på fauske, tenkte æ at æ sku prøv å kom mæ inn på bil-linja på mo, har dritløst å bli bil-lakkerer!

 

 

har som nevnt en passat 89mod, som har rulla over 45 tusen i 2005. kjørte overalt! umeå, kiruna, harstad, trondheim, fauske å litt meir.. :P

en ekte arbeidsbil, for i helgene er det no feil, jordfeil, hjul-lager, kortslutning, brann i det elektriske, hele tia no!: bh :

 

 

har også kjørt ford EN gang.. bildene under viser hvordan den turn endte.. :P: haha :

ford1.JPG

ford2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2.jpg

 

heter da espen. e for tia 19 år, å e fra saltstraumen.

kjøre en gammel passat! 89 mod me alt for mye kilometer bak seg. e for tiden singel, men har ofte nye jenta i sikte! :)

går skole på fauske, anleggsmaskinfører, å jobba når æ kan på iris gjenvinning å opsahl gjestegård. fritia mi går til jobbing å venna å kjøring, mye kjøring! når æ snart e færdi på fauske, tenkte æ at æ sku prøv å kom mæ inn på bil-linja på mo, har dritløst å bli bil-lakkerer!

 

 

har som nevnt en passat 89mod, som har rulla over 45 tusen i 2005. kjørte overalt! umeå, kiruna, harstad, trondheim, fauske å litt meir.. :P

en ekte arbeidsbil, for i helgene er det no feil, jordfeil, hjul-lager, kortslutning, brann i det elektriske, hele tia no!: bh :

 

 

har også kjørt ford EN gang.. bildene under viser hvordan den turn endte.. :P: haha :

 

Du Espen...Hvordan i huleste H fikk du til det dær? Hvor skadet ble du egentlig? Så ikke helt bra ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe,, va lett!! : smil : oppskriften er som følger: kjør lang på kjedelie veier, stopp å sov litt i bilen, våkne opp, varmen på fullt i bilen, bli trøtt igjen, oppdage noe på veien, vrenge rattet til siden, å rulle rundt noen ganger, for tilslutt lande på taket... for så å krype ut sidevinduet,(eller restene av det) oppdage at man er blind på eine øyet(sprengt blodkar eller no likn,), å har ett stort kutt på eine tåa, å forslått "all over". besvimte litt i tillegg,, : faint : : faint : bli hentet av ambulanse å så få høre at jeg har pungtert lunge... neste gang jeg kjører langt på de veiene, så har jeg sko på, for det verste va kuttet på tåa, klarte nesten ikke gå på den foten,,,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja,, her e ett dårli bilde av passelaten min...

DSC00490.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.