Anbefalte innlegg

Noen som har hørt om det blir Åpen dag på Norsk Bildelsenter i år eller? Står ingenting om det på hjemmesidene deres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det det i fjor? Vet jeg har lest at det ikke skulle være et år, men husker ikke hvilket...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke noe i fjor, skulle bli i år sa de da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spurte om dette i en annen tråd. Men håper at det blir noe i år. Synes at det var ett kjempebra treff i 2004!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lovet jo at de skulle komme sterkere tilbake i år, så vi får da håpe det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha hørt at de sku ha noe jubeleum i år, men er ikke sikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker det var prat om at de skulle komme sterkere tilbake i år, så det er rart vi ikke har hørt noe enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De visste ikke om de skulle ha noe når jeg snakket med de om det for ca 1 mnd siden.

Har jo vært bra når jeg har vært der tidligere, så vi får håpe det blir noe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dato var det i 2004?

Ser frem til dette hvis det blir noe av i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken dato var det i 2004?

Ser frem til dette hvis det blir noe av i år.

 

Det pleide å være på en lørdag rundt 1. juni hvis jeg husker riktig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pratet m de i fjor, pg de hadde ikke tid ifjor men de sa at de ville komme sterkt tilbake i år, dette er etter min emning en av de bedre treffene i VW reg som er bra, bra ramme rundt, grattis pølser, brus, kaffe og vaffler. Skjer noe hele tiden plus at de har egende leker for barn, plus masse tilbud...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lovet dattra mi i fjor at vi skulle dit i år siden det ikke ble noe i fjor. Håper virkelig det blir noe av da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, får da håpe dette blir noe av. Et flott treff. Jeg skulle jo ta med dattra mi å la hu hoppe i hoppeslottet i år!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS treffene har alltid vært svært bra (og ikke minst i nærheten :D), med litt artig underholdning og gode pølser ;)

 

Ganske gøy for oss som er "litt over snittet" interessert i bil og motor å kunne spankulere rundt mellom hyllene og se all moroa de har på lageret. Samtidig er det vel den ène dagen i året det går an å få kjøpt ting til normale priser der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS skal ha skryt for de treffene jeg har vært på. Bra arrangerte greier det, om enn ikke prisene på div. ting alltid faller i smak....:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Pål, har du enda a4?? Blir det åpen dag i år??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Pål, har du enda a4?? Blir det åpen dag i år??

 

 

A4'n solgte jeg rett før jul:confused:

 

Når det gjelder åpen dag skal jeg ta det opp med Arne, og komme tilbake med et svar i løpet av noen dager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4'n solgte jeg rett før jul:confused:

 

Når det gjelder åpen dag skal jeg ta det opp med Arne, og komme tilbake med et svar i løpet av noen dager.

 

 

Ok, vi for vel se deg m et nytt projekt snart da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A4'n solgte jeg rett før jul:confused:

 

Når det gjelder åpen dag skal jeg ta det opp med Arne, og komme tilbake med et svar i løpet av noen dager.

 

 

Gale gale mann........selge den da gitt...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Tor Anders i dag og han bekreftet at det ikke blir Åpen Dag hos NBS i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men de looooovte!!!!: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si dette er meget skuffene, da flere sa at de ville komme sterkere tilbake iår....må si jeg er skuffet over at det best treffet blir avlyst igjen, tydlig at en tradisjon er over.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si dette er meget skuffene, da flere sa at de ville komme sterkere tilbake iår....må si jeg er skuffet over at det best treffet blir avlyst igjen, tydlig at en tradisjon er over.

 

Pr idag jobbes det (og i det siste året) mye med å gjøre NBS bedre for kunden. Få de rette prisene på ting, få flere ting registrert på hidden, ha de rette varene på lager etc.

Dette er noe som tar utrolig mye tid, men kommer kunden tilgode.

 

Planlegging, og gjenomføring av åpen dag krever MYE ekstra arbeid av allerede hardt pressede ansatte.

 

Men fortvil ikke, åpen dag "eraen" er ikke over! Å arrangere åpen dag er morsomt, både for de som kommer på besøk, og de som jobber der. Dette er vel ett av de treffa det faktisk skjer litt på. Husker fra før jeg begynnte på NBS, så var det ikke så mange treff som det skjedde like mye på...

 

Vi kommer nok tilbake etterhvert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, vi for vel se deg m et nytt projekt snart da.

 

 

Ny gatebiltaxi.......:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.