9x16 på Polo 6N, igjen..!?!

Anbefalte innlegg

Måtte prøve de nye hjula idag for å se hvordan det ble seende ut.

Det ble iallefall bredt nok! Er det riktig at 9x16 med ET30 skal stikke godt utenfor skjermene på 6NF??

 

Sånn som det så ut for meg er det som å kjøre med stående invitasjon til "onkel" om å stoppe meg....

 

Kanskje jeg burde selge og kjøpe 8x15 ET30 istedet.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å valse litt? Eller ha dekk med en litt mindre kant og litt mer strekk.... Syns ikke du skulle kjøpe 8*15 til fordel for 9*16 hvis du kan få de til å passe noenlunde ;)

 

Men, "onkel" her i Fredrikstad er begynt å bli ganske så hissig på slikt, så om det ikke passer i det HELE tatt, så kanskje det er å vurdere... Sleng ut et par bilder av hvordan det ble med felgene uansett da. Regner med å se deg med 9x16 til helga, hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Hva med å valse litt?

 

Hmm.....

 

Hvem valser i by'n??? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge slitebanen er innenfor bør det gå greit....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan jo dreie ned felgen litt da... Personlig så synes jeg det er bedre å kjøpe felger som sitter lengre inn, for så å bygge ut med spacere. Da får man det nøyaktig slik man vil ha det.

Jeg trengte spacere på Golfen min. Da kjøpte jeg 20mm spacere som jeg fikk dreid ned til nøyaktig slik jeg ville ha de. Mye styr, men det ble bra til slutt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Petter Sanni Jacobsen

Man kan jo dreie ned felgen litt da... Personlig så synes jeg det er bedre å kjøpe felger som sitter lengre inn, for så å bygge ut med spacere. Da får man det nøyaktig slik man vil ha det.

Jeg trengte spacere på Golfen min. Da kjøpte jeg 20mm spacere som jeg fikk dreid ned til nøyaktig slik jeg ville ha de. Mye styr, men det ble bra til slutt:)

 

Problemet er vel at det ikke er så mye å gå på innover heller på 6NF....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onkel Tom valser, tlf 91303030.

 

Ellers kan du lese svaret mitt på Bilforumet ;)

 

2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn

Onkel Tom valser, tlf 91303030.

 

 

Ellers kan du lese svaret mitt på Bilforumet ;)

 

 

 

Takk for det....

 

Been there, done that!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet noen hvor han med den sølv polon som vist på forrige bildet har kjøpt de dekalene hen??? tror dem hadde kledd passelaten min:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av anders thoresen

vet noen hvor han med den sølv polon som vist på forrige bildet har kjøpt de dekalene hen??? tror dem hadde kledd passelaten min:)

 

rickart.no tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vær sta...trur du ikke det går a!!!??

Hadde vært kooolt da:D

 

 

PS:Velkommen i klubben...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av anders thoresen

vet noen hvor han med den sølv polon som vist på forrige bildet har kjøpt de dekalene hen???

 

Min ex-bil ja.

 

Og det er http://www.rickart.no ;)

 

Custom designs, made on request : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror autotuning i råde valser og men er ikke helt sikker, men det går ann å høre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.