Telemark: Litt fra møtet i dag - 29.03.06

Anbefalte innlegg

Et kort og lite referat skal dere få.

Vi var ca. 10 stk som møtte opp!

Håper på flere nå som sesongen nærmer seg.

 

Ting som ble tatt opp.

 

- Fellestur til Hovedtreffet på Rudskogen: Folket på møtet i dag virket positive til å ta en sosial tur til Rudskogen treffet. Hvor vi tar med sovetelt, Partytelt, grill osv og har et sosialt samvær i tilegg til treffet.

At vi koser oss med mat og drikke og har det sosialt. Noe som jeg mener vi i Telemark Lokallag trenger sterkt.. SOSIALT..

 

- PUB Tur! Det kommer til å bli en PUB tur igjen, hvor og når er det ingen som vet. Håper at folket er interresert til å varme opp før sesongen med en Pub tur med gjengen i telemark!

 

- I Mai blir det antageligvis kjøretur på oss! Vi kjører oppover i Telemarken, og håper på å møte medlemmene i Øvre Telemark til en felles samling og kanskje litt Cruising. Dette er også noe jeg vil at blir diskutert enten i denne tråden eller i en ny tråd.

 

- Lokaler på Auto Elite: Vi håper å tror at vi får lokale der. Jeg skal ringe med Auto Elite de nærmeste dagene for å få en avklaring. Og håper på å komme meg opp ditt å få tatt noen bilder av lokalet vi forhåpentlig vis får disponere.

Tror kanskje vi skulle få muligheten til å velge farge selv, så da håper jeg at dere kommer med forslag til nøytrale farger vi kan ha på det rommet.

 

- DUGNAD: Eventuel dugnad på Auto Elite. Ønsker dere at vi skal ha ett nytt lokale, bør dere også møte opp på dugnad! Nærmere info kommer senere.

 

- Aktivitet: Det er veldig mange som bare leser innlegg, men ALDRI svarer. Jeg håper på mer aktivitet på forum, slik at det blir lettere for meg å vite hva dere som medlemmer av Telemark Lokallag ønsker, Positivt som Negativt.

La ut en tråd for en stund tilbake, hvor jeg håpet at dere kom med komentarer på inlegg. Men det kom desverre ingen innlegg fra noen. Litt rart at ingen hadde noen synspunkter på noen ting.

Dette er ting jeg håper vi blir bedre på. Det må til for å øke aktiviteten og det sosiale.

 

 

 

Ellers har jeg ikke noe mere å tilføye, men dere er velkommen til å kommentere/diskutere videre i denne tråden.

 

Mvh.

Jan Richard Hansen

Lokallagsleder Telemark.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker at du tar tak i dette JR. Helt siden jeg var med å startet lokallaget for 8 år siden har det vert akuratt samme problemene. 2-3 stykk som må gjøre alt. En legger inn inlegg på forumet og ingen svarer, en spør hva folk liker/missliker med klubben for å gjøre den bedre, men man hører ingen ting.

 

Godt at det er noen som deg, Kjetil, Christian, Kim, og Ståle som tar litt tak i ting. Håper at det blir flere som våger å si noe her. Ingen ting er for dumt, og en må også kunne komme med konstruktiv kritik.

 

Her kommer i allefall noen av mine ønsker:

 

-Håper vi kan få til Autoslalom i løpet av sessongen

-Ett treff eller to

-En fellestur til Agder, Vestfold, eller oppover i telemark med kollonnnekjøring

-En dag eller helg med Kjøp/salg av VW/Audi deler og tilbehør.

-Samling hjemme hos eller i garasjen til noen?

-Litt flere møter ala det vi hadde på Bilextra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.