Trondheim: Garasje/verksted til leie i Trondheimsområdet?

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Nå er jeg lei av min fars rot, og vurderer derfor å leie meg garasjeplass/verksted.

 

Noen som vet om noe kurrant i Trondheimsområdet?

 

 

mvh

 

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekka ut verksted-tråden til Klæbu-guttene da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, jeg har sett tråden om "Værksted-gutan i Klæbu"...

 

..og jeg kan ikke si annet enn at jeg ble litt betenkt.

 

Tvilsom gjeng, eller ? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, jeg har sett tråden om "Værksted-gutan i Klæbu"...

 

..og jeg kan ikke si annet enn at jeg ble litt betenkt.

 

Tvilsom gjeng, eller ? : rolleyes

 

 

Jepp, vi er en tvilsom gjeng ... miljøet passer ikke for en søndagsskolegutt som deg! "Pappas rot" :o: smil ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, vi er en tvilsom gjeng ... miljøet passer ikke for en søndagsskolegutt som deg! "Pappas rot" :o: smil ::nana:

 

hehe.. ja d ante meg at dere er litt tvilsomme. Det går vel stort sett i karsk både til hverdags og til fest?

 

Har jo hørt mye rart om Klæbu-folk, og uheldigvis slekter jeg derfra selv... :o

 

Bare for å presisere; jeg har knapt vært i en kirke. tror de fleste søndagsskoler hadde gitt opp meg ganske raskt. Men nå er ikke slikt så utbredt på Byåsen som på bygda heller da. Det er jo mest et kulturelt fenomen som er utbredt på bygda, som f.eks i Klæbu, for å få skikk på udugelige barn og andre bondeknøl. Men dere er altså den "harde kjærne" som ikke har latt seg forbedre?

 

 

Uansett, hva slags fasiliteter har dere der oppe?

- innlagt vann?

- toalett? (dass) utedass kanskje?

- annet som er verdt å nevne, bortsett fra det som allerede er nevnt i tråden deres?

 

 

mvh

 

Stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. ja d ante meg at dere er litt tvilsomme. Det går vel stort sett i karsk både til hverdags og til fest?

 

Har jo hørt mye rart om Klæbu-folk, og uheldigvis slekter jeg derfra selv... :o

 

Bare for å presisere; jeg har knapt vært i en kirke. tror de fleste søndagsskoler hadde gitt opp meg ganske raskt. Men nå er ikke slikt så utbredt på Byåsen som på bygda heller da. Det er jo mest et kulturelt fenomen som er utbredt på bygda, som f.eks i Klæbu, for å få skikk på udugelige barn og andre bondeknøl. Men dere er altså den "harde kjærne" som ikke har latt seg forbedre?

 

 

Uansett, hva slags fasiliteter har dere der oppe?

- innlagt vann?

- toalett? (dass) utedass kanskje?

- annet som er verdt å nevne, bortsett fra det som allerede er nevnt i tråden deres?

 

 

mvh

 

Stian

 

 

 

Selv er jeg oppvokst på Singsaker ... det er vel ikke det værste strøket i byen.

Desverre er ingen av oss fra klæbu.

Det er ikke vann, strøm eller porselen ... er ingen i Klæbu som har det!

 

Lykke til

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.