Anbefalte innlegg

Skjer det noe i Andebu Andreas?

Er banen ferdig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var oppom banen på søndag. Den krever litt jobb etter vinteren. Regner med å ha den klar før sommeren tar fart, men pr. i dag skjer det lite dessverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dugnad der hver onsdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, offisielt ja.. Men det er dugnad hver dag. Gutta jobber på spreng der oppe hele dagen. Er ikke sjeldent det ringer på døra etter hjelp om ett eller annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh.. Er du omtrent nabo, eller Andreas?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banen går rundt huset til Andreas....banen er utkjørslen=ei runde med Goffen hver dag.........He he?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke omtrent.. Jeg ER nabo... En liten gåtur ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kuuult.. Foreslår lokallagstreff hos Andreas i mai! :D

Du har vel kart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fort banen er ordentlig i gang, så foreslår jeg også at dere tar en tur opp til meg en dag. Tar en heldag med litt aktivitet på dagen inkl. gocart-turnering og litt grillings på terrasen på kvelden (holder på å flytte 30 meter over veien :D). Så vi får komme tilbake til dette.

 

Angående kart så er jeg på utkikk ja. Selvfølgelig skal jeg har kart. Kan sette meg i den utenfor døren og kjøre opp til banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.