Østfold: Valdres 1.mai, hvem skal ?

Anbefalte innlegg

Hvem har planer om å bli med til Valdres 1.mai? Vi har planer om å dra opp på søndag, og må derfor leie hytte® og da er det kjekt å vite hvor mange som vil være med..

 

Meld dere på her så skal jeg prøve å få booket hytter evnt book selv om dere er flere om å dra! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem har planer om å bli med til Valdres 1.mai? Vi har planer om å dra opp på søndag, og må derfor leie hytte® og da er det kjekt å vite hvor mange som vil være med..

 

Meld dere på her så skal jeg prøve å få booket hytter evnt book selv om dere er flere om å dra! ;)

Jeg skal dra til valdres

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vel kanskje nevne at jeg skal også da :) Får da inderlig håpe vi blir flere, var skikkelig artig tur ifjor og et veldig bra treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi samkjøre litt i år også eller? Det ble jo en temmelig stor kolonne i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært artig det.. Har dere planlagt noe tidspunkt å kjøre på da? For min del blir det å dra på søndag. Var stas å kjøre kolonne til "Vællers" :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir nok noen som skal dra på søndag ja. Klokkeslett er ikke fastsatt, men kanskje 12-13 tida?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres greit ut det for min del iallefall... Dere andre østfold-slamper får så å melde dere på her nå! :P;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres greit ut det for min del iallefall... Dere andre østfold-slamper får så å melde dere på her nå! :P;)

Ja søndag 12-13 tiden høres bra ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får vel bli med på en slik tur jeg å, så jeg er med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ser ut som det blir litt av en tur da..håper flere blir med da.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var i hvert fall utrolig artig ifjor, hadde vært moro om samme gjengen og enda flere dro oppover i år også.

 

MEN!!! Om jeg skal bestille hytte® så må jeg vite om det blir flere med, hvis ikke får dere andre ordne dere selv. Jeg gidder ikke å bestille hytte til f.eks 7 pers, og bli sittende med regningen delt på 3 pers. Men, ikke noe problem for meg å bestille så sant jeg vet om andre skal være med. Så lang regner jeg med at vi iallefall er 4 stk, antar at brodern er med også ( uten å ha hørt med han, men )..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å ikke skape noen tvil , hehe, så jeg er med oppover;) ( etter å ha forstått at 1.mai faktisk er en fridag: flau : ) hehe..det var artig ifjor, så vi får satse på suksess i år også;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ER vi fire da? :) Snakket med Kjell tidligere idag og vi ble enige om at vi sier "deadline" på tirsdag dersom vi skal bestille hytter, ellers er dere nødt til å ordne det selv.. Vi bestiller da en hytte til fire pers dersom ikke flere melder interesse innen tirsdag! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke si jeg vil være med pr dags dato pga bilen ikke er helt sammarbeidsvillig. MEN, jeg regner med jeg har ordnet opp i det til 1 mai, så da tar jeg heller turen opp da og sier "hei" den 1.mai til dere.

Ellers så skulle jeg mer enn gjerne vært med opp på søndagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mulig jeg tar en tur oppover, men blir nok ikke før 1. mai. Men i og med at denne dagen ligger midt i våronna ( : rock : ) kan det hende jeg må blir hjemme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skulle GJERNE vært med oppover (knalltur i fjor), men jeg var nede i garasjen i dag og Jetta'n er helt "skutt". Den tålte ikke noen runder på Rudskogen i fjor høst. Så jeg blir dessverre hjemme...

 

(off topic: noen som har eller vet om en motor (3'er) som trenger ny eier??? Stikkord: "gratis")

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var jo synd da, men får håpe du får orden på bilen iallefall da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg ringt for å bestille hytte, men det er kun store hytter igjen!

 

Altså : Stor hytte med 7 sengeplasser: 900kr

 

Hvis vi er 4 pers og ikke flere, blir dette 225pr pers. Må da være 3 til som slenger seg med på tur? :) ca. 130 pr.pers hvis vi er 7.... Er plass i iallefall min bil hvis noen ikke vil kjøre selv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får si, God tur oppover da, gutta!

Det var en knall tur i fjor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm skal se om jeg får med noen til.jeg kjører selv så lenge bilen går.hehe.

jeg / foreldrene min bygger hytte der oppe med den er ikke helt klar ennå så den kan vi dessverre ikke bruke ennå.men neste år derimot er det muligheter for det...

 

for dere som kjører sommer dekk er det kanskje en ide å bytte til vinter dekk da. det har kommet 50 cm nysnø oppe på fjellet de siste dagene.

Så lenge det ikke kommer trope varme der da.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fortsatt 3 ledige senger i hytta.. Skrik ut om dere skal være med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fortsatt 3 ledige senger i hytta.. Skrik ut om dere skal være med!

 

hmm, bilen min går, men jeg mangler sommersko og felger. felga er til lakking og dekka blir vel plukket opp i nærmeste fremtid. Så jeg må avvente litt til før jeg sier jeg blir med. hehe

 

;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm skal se om jeg får med noen til.jeg kjører selv så lenge bilen går.hehe.

jeg / foreldrene min bygger hytte der oppe med den er ikke helt klar ennå så den kan vi dessverre ikke bruke ennå.men neste år derimot er det muligheter for det...

 

for dere som kjører sommer dekk er det kanskje en ide å bytte til vinter dekk da. det har kommet 50 cm nysnø oppe på fjellet de siste dagene.

Så lenge det ikke kommer trope varme der da.?

 

Bare veier overalt nå. Skal mye til at det kommer mer snø nedi dalen

her ( ca 400moh) Men på 1000 moh kan det jo komme noe.

Mange her som har lagt om til sommerdekk nå. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.