Bodø: Ny runde med bowling?

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært på "påskebingo" igår med kollegaer og "stjernemenn" så tenkte jeg at nå var det påtide med noe sosialt utenom klubbmøtene i lokallaget.

 

Hva mener folket om en ny runde med bowling. Sist så var vi vel 4.stk:)

Mulighet for en pils eller 10 for de som ønsker det også sammen med bowling.: smil : Gikk værtfall bra sistgang.:rolleye: Kan jo ta en tur ute på byen etterpå også.

 

Så hva mener gutta? Dato kan vi jo komme tilbake til,slik at vi får med flest mulig folk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æ e me! :) pils eller 10... hmmm,, får se på økonomien den aktuelle dagen.. :) går skole nemlig, på fauske,,, å pendler mellom fauske å saltstraumen kvær dag,,, (dyr bensin!!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med jeg, såfremst jeg ikke skal jobbe eller har så lite penger at jeg har Møllkuler i pengeboka: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo bra ut.:)

Vi får vel komme tilbake til dato på et senere tidspunkt. Nå venter 5 dager i sverige på snowboard og scooter: rock : : smil :

 

Godt å se at folk er positive.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg har tid og råd så er jeg med jeg og.

 

Kunne kanskje vært moro med litt Go-cart også etterhvert som dagene blir varmere? Hvis vi får med nok folk så hadde det jo gått ann å leie bana i Valnesfjord for en dag og bedrevet litt grilling, pilsing osv. Men det blir ikke før temperaturene kommer opp til der hvor jeg kan kjøre cab hele veien utover :P

 

Bare en liten tanke...

 

Sjekket forresten pris på å leie bana i fjor, og da skulle de ha 3000 for en hel dag, og da er det ubegrenset bruk av cartene : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg har tid og råd så er jeg med jeg og.

 

Kunne kanskje vært moro med litt Go-cart også etterhvert som dagene blir varmere? Hvis vi får med nok folk så hadde det jo gått ann å leie bana i Valnesfjord for en dag og bedrevet litt grilling, pilsing osv. Men det blir ikke før temperaturene kommer opp til der hvor jeg kan kjøre cab hele veien utover :P

 

Bare en liten tanke...

 

Sjekket forresten pris på å leie bana i fjor, og da skulle de ha 3000 for en hel dag, og da er det ubegrenset bruk av cartene : rock :

 

Absolutt en god idè.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Tor på vei hjem fra oppdrag på Torsdag og han kunne tenkt seg ei samling der vi kjører et lite stygge og tar ei felles samling med grilling etc.

Her er det bare å komme med forslag,ville vel vært en fordel å vente til et litt varmere vær og at flest mulig kan stille.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom Tor på vei hjem fra oppdrag på Torsdag og han kunne tenkt seg ei samling der vi kjører et lite stygge og tar ei felles samling med grilling etc.

Her er det bare å komme med forslag,ville vel vært en fordel å vente til et litt varmere vær og at flest mulig kan stille.:)

 

Helt enig, det hadde vert gøy....

Vi venter til det blir litt varmere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.