Anbefalte innlegg

Hei gutter, har lagt denne tråden på styling og, men ville høre om deres meninger her i lokallaget :)

 

Har sagt hele tiden at B5 S4 er helt rå orginal og ville ikke gjøre noe spesielt med utseendet med plastikk og sånn, MEN jeg vil liksom gjøre den litt unik også, så den skiller seg litt ut ved evt møte med flere B5 S4'er..

 

Regner med å sette på denne leppen snart, samt lykteskyggere, og det jeg lurer på da er deres meninger om dette????

 

OBS, Ikke de lykteskyggerne på bildet men noen andre...

front08g.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt ærlig? :) Lyktelister er ikke det flotteste jeg vet, men klart en smaksak, finnes jo ok varianter av de også.. Ikke så veldig fan av cuplepper heller, men det er meg :P hehe..

 

For å skille den litt ut hadde jeg kanskje heller vurdert US spec lykter, bakluke/takvinge av et moderat slag. Bilen din er fet som den er og "målestokk" for MANGE som "styler" A4`ene sine, sier jo sitt det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, takker for kompl. Knut Richard, Men US Spec lykter, mener du da Disse med Angel eyes?

Syns ikke disse er noe spes og skjønner hva du mener med lepper og lykteskyggere, men har liksom lyst og vettu : rolleyes

 

Men time will show hva utfallet blir :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

US lykter er de som har et orange-refleksfelt helt i hjørnet av lykta, der det er blankt på bl.a euro modellene.

Angeleyes, brrr... huff å huff! hehe

 

Her er bilde av lyktene

8B4S6480.jpg

 

Ellers syns jeg som nevnt over bilen er grisefet som den er jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neineinei KRS, :)

Der ser vi at smaken er som baken: rolleyes

 

Godt det er delte meninger og vi kan syns som vi gjør..

Hmm, Ser ikke ut til at jeg setter på leppen da gitt :P

Da kan jeg jo sette på Skikkelig oransje Orginale Blinkers igjen da jo..heheh

 

Skjønner at noen liker den typen, men jeg mener det er å gå tilbake i tid igjen ;)

 

Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ser kanskje litt mer orange ut enn de egentlig er, siden bildet er tatt med "nødblink" på ser det ut til.. Ting er vel kanskje litt på vei tilbake i tid, bare vent, kommer til å bli mer og mer av denne typen nå, se bare på nye biler.. Der er dette på vei tilbake igjen, trender kommer og går ;)

 

Men smaken er som baken, er jo det som skaper mangfold som det så fint sies :) Blir nok bra samma hva du går for Christoffer : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.