Mandagstreff Oslo/Akershus - McDonalds Lørenskog - Mandag 19.4.04

Anbefalte innlegg

Får vel prøve og ta meg en tur jeg og da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I flg. værmeldingen på sol.no blir det IKKE regn i morgen ettermiddag! :tilber: :tilber: :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kanskje en tur jeg også.

I en sort 5 dørs GIII, Vr6.

(Ny vaska eller ikke.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer en liten gjeng fra Østfold også.. Til nå er vi, inkludert meg selv, syv stk. som kjører innover, muligens fler.

 

Bjørn : Kunne vi tatt den skiva idag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at det blir trangt om plassen gitt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dere som ikke har vært der før:

Vi pleier å stå på innsiden av McD, dvs lengst vekk fra motorveien, litt mindre bråk der...

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BILDER...... BILDER...... HVOR ER BILDENE.... fikk ikke kommet for jeg måtte jobbe selvsagt..... sukk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når dere har nevnt det, hvordan funker egentlig vagcom/pc på bilene? Hva trenger man? er det samme man bruker på verkstedene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Sandvik

når dere har nevnt det, hvordan funker egentlig vagcom/pc på bilene? Hva trenger man? er det samme man bruker på verkstedene?

jupp, det er akkurat den samme programvaren som VW/Audi bruker. Laptop, vag-com software og kabel med spesiell plugg. Kan lese av det meste og evt. forandre. Dette vet Bjørn B ALT om :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arve egeberg

BILDER...... BILDER...... HVOR ER BILDENE.... fikk ikke kommet for jeg måtte jobbe selvsagt..... sukk

 

Bilder finner du HER

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

jupp, det er akkurat den samme programvaren som VW/Audi bruker. Laptop, vag-com software og kabel med spesiell plugg. Kan lese av det meste og evt. forandre. Dette vet Bjørn B ALT om :D

 

For å være helt korrekt så er det ikke identisk med det de bruker på verkstedet. Utstyret de har på verkstedet koster flere titalls tusen og er eget utstyr som kun (autoriserte?) vw verksteder har, men funksjonaliteten til vag-com programmet er den samme. Han som har lagd vag-com har reverse engineeret protokollen og kommandoene som blir brukt med et originalverktøy, og lagd software som fungerer på samme måten.

 

Produktet finner dere her: http://www.ross-tech.com

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.