Skulle hatt Felger,senke sett og grill list!

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt noen felger til min polo Classic C / 86 C med ombygd front til Firkanta lykter,så jeg skulle hatt grill list som hadde passet der og og felger med kant da.. helst 13" men 14" går også! Og et senkesett hadde passet seg bra på bilen min!Noen som har noen tips til meg?Evt. Pris? Selger noen dette?

Håper noen kan hjelpe meg litt med dette.. ;)

ta kontakt hvis du har noe! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Eriksen

Skulle gjerne hatt noen felger til min polo Classic C / 86 C med ombygd front til Firkanta lykter,så jeg skulle hatt grill list som hadde passet der og og felger med kant da.. helst 13" men 14" går også! Og et senkesett hadde passet seg bra på bilen min!Noen som har noen tips til meg?Evt. Pris? Selger noen dette?

Håper noen kan hjelpe meg litt med dette.. ;)

ta kontakt hvis du har noe! :D

 

Jeg kan trygt anbefale brors Borbet T 8x14 ET20 felger med Continental 195/45 14 dekk. Alt er helt nytt, kun rullet få km. Pris ca 8k skulle jeg tippe, billig for såpass spesielle hjul! :)

borbet t.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ørjan Eriksen

Skulle gjerne hatt noen felger til min polo Classic C / 86 C med ombygd front til Firkanta lykter,så jeg skulle hatt grill list som hadde passet der og og felger med kant da.. helst 13" men 14" går også! Og et senkesett hadde passet seg bra på bilen min!Noen som har noen tips til meg?Evt. Pris? Selger noen dette?

Håper noen kan hjelpe meg litt med dette.. ;)

ta kontakt hvis du har noe! :D

 

De firkanta lyktene er orginale frem tom 1984 modellen Grill list fra vanlig Polo 2 passer rett på, du må bare fjerne listen som sitter på panseret.

 

8-14 ET 20 passer veldig bra på denne bilen.

 

Har Classic som vinterbil selv. Så og si orginal så langt, bortsett fra G40 bremser foran og alufelger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg satte på de firkanta lyktene selv.. Min polo er 85 modell..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og du med felga! kan du finne ut helt eksakt pris? :) Er litt interisert i de felgene.. Tror de vil passe på bilen da jeg er ferdig med den.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke 5-Bolt.. jeg har 4-Bolt 4x100... så hvis de er 5-Bolt så er det liten vits og finne ut mer om de.. :( men Håper at de er 4x100 4-Bolts felger... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen list på panseret mitt jeg.. Skal ha tak i en spesiel type..

Hvis du ser på bildet jeg har lagt ved.. sånn list vil jeg ha..

db_028.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som har de lyktene orginalt har en list på panseret for at det skal se ut som panseret er rett. Grillisten er den samme om du har runde Polo lys eller firkantede Derby lys.

 

Vil ikke anbefale å bruke grillist på vintern med Derby front, da den dekker forholdsvis mye av lykten og gjør at det ikke lyser stort.

 

Her et bilde av min første classic

 

classic.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En av de er 85 Mod og en er 86 mod den 86 Mod har rett panser.. og har en slags list..men den passer ikke på min også er den ødelagt..Men men.. Jeg har lyst på slik.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.