Xenon-lookalike anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter xenon-look pærer til bilen. Har xenon kjørelys, men kunne tenke med xenon fjernlys, parklys og, ja, hvorfor ikke tåkelys også da :)

 

Noen som vil anbefale meg noen som ikke svir i stykker reflektorene og lyser blått og fint?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en post på forumet som det selges Höen Xenonmatch pærer

hakke erfaring med de selv men er en del her på forumet som har de på bilne sine og de kan sikkert si litt om hvordan de er

 

link:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=48889

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der var det jeg jaktet på :) Takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Höen pærer på min, men ble ikke helt fornøyd.. Synes de orginale "gule" pærene lyser bedre, og synes ikke det lyser hvitt/blått men mere hvitt/grønt..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EUROLITE er hva jeg synes definitivt er det BESTE når det kommer til mest mulig Xenon look! Har prøvd mye rart og dette er hva jeg synes er det beste!! Det er POWERZONE som selger dette i Norge og dem skal til og med ha dette på lager! Så dette råder jeg deg til og gå for Pål.

 

Legger med ett bilde slik at du kan se. (gamle bilen)

 

TThomaz

Eurolite.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handla Höen tåkelyspærer fra en her på forumet. Jeg er kjempefornøyd med resultatet. Lyser kanskje ikke så godt som de originale, men ble nesten helt hvit lys med en tanke blåskjær i. Passet utmerket til xenoen i nærlysene. Har Osram Cool Blue i fjernlysa. Kjøpte også xenon look parklyspærer av Dybvik. Var ikke så værst de heller. Så nå lyser alt hvit:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte Höen til nærlysene og er strålende fornøyd!! :tilber: Når det er lyst ser det ikke ut som de lyser like bra som vanlig halogen (men det gjør de helt sikkert : ja :) I tåke og om natten er de jo bare helt overlegne : rock : Men xenon look til parklys?! Hvor er det å få tak på : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle hatt noen slike pærer jeg og. Ser ikke pent ut etter at jeg monterte xenon. de andre pærenene er skikkelig gule..

Er fint med noen anbefalinger her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestillt en god del Höen xenonmatch pærer. Både H1, H3, H4, H7, og H11. Gjør regne med å ha disse i løpet av neste uke. Om noen er intressert så send meg en pm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestillt en god del Höen xenonmatch pærer. Både H1, H3, H4, H7, og H11. Gjør regne med å ha disse i løpet av neste uke. Om noen er intressert så send meg en pm.

 

Hei Ørjan! Har fått montert pærene nå. Ble veldig fornøyd! Takk for handelen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ørjan! Har fått montert pærene nå. Ble veldig fornøyd! Takk for handelen:)

 

Godt å høre at du ble fornøyd :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.