Vestfold: Bakkeløp i Larvik 29. og 30. April

Anbefalte innlegg

Var på dette ifjor og det var dødsgøy!!!

 

Ifjor kræsja dette litt med et treff i Østfold, og i år er det Motorfestivalen samme helg, men den går jo over flere dager.

 

Jeg skal på dette på Lørdag 29. hvis været holder, og jeg har tenkt å ha med engangsgrill og pølser, pga det sto vi en gjeng å tenkte på ifjor.

 

Hadde vært gøy å samlet en gjeng. Jeg skal innover til Oslo på Søndagen og på Motorfestivalen på Mandag tror jeg, derfor skal jeg dette på Lørdag.

 

Se bilder fra ifjor på siden. Var et par kjappe golfer med, en GT40, en Lotus Espirit bl a. Gikk ganske bra! Iår er dette offesiell NM runde, så det blir vel flere biler også, mulig det er derfor det er to dager i år istede for en.

 

Link til side: http://www.nmk.no/larvik/bakkelop/2006/Hegdal_lopet.htm

 

Link til tråden ifjor: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=25223&highlight=bakkel%F8p+larvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som blir med?

 

Jeg vet ikke helt åssen det blir med meg. Har lyst, men været Lørdag tilsier at jeg ikke drar da,men på Søndag istede pga skal ikke til Oslo.

 

Har ikke bestemt meg, men er det noen som skal så meld dere her pga hyggelig å vært flere...

 

 

PS: iår står det at det skal være med S2 og en annen Audi og en liten gjeng Golfer... Ikke bare Volvo altså...

 

 

Selve løpet starter kl 12 og er ferdig rundt 17 ca.....

Koster 100kr...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er såpass dårlig i halsen nå, så jeg skal ikke planlegge noe.. Men er mer eller mindre bizzi på søndag, så jeg får se! Sender deg en mld. hvis det blir aktuelt, men ser litt dårlig ut foreløpig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med, men må vel nesten prioritere konfirmasjonen til bror ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere er vel blitt de faste i "rally" gjengen dere he he....

 

Så svikter dere blir det ikke liv?

 

Men kan du ikke på Lørdag Daniel, el jobber du?

 

Ser ikke ut som været er så hyggelig så vi får se.... Men da får vi gjort litt skolearbeid da...

 

EDIT: god bedring B.E.

PS: du må slutte å kjøre med caben åpen nå uansett vær, vet du sa det var godt men det er ikke bra for halsen din.... (eh?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.