Vestfold: Hjelp til montering av gewinde

Anbefalte innlegg

Hepp...

Har som sagt bestilt gewinde og etter planen skulle det være i Norge på morgenen i dag og på posten som meg i løpet av neste uke :)

Så for at ting ikke skal ta for lang tid trenger jeg litt hjelp.. Settet skal på så fort jeg har det hos meg og da må jeg ha hjelp til montering!

Så hvis noen vil være behjelpelig med å få på settet eller kjenner noen som vil ta på seg jobben så er det bare å hyle ut : vinke :

 

Send med en sms på 92847995 eller epost til d_gulliksen@bluezone.no!

 

Daniel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder ingen seg kan du vel spørre vår allerede forespurte fyr i sort A3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder ingen seg kan du vel spørre vår allerede forespurte fyr i sort A3?

 

Glemte han, hehe. Du har sms!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå rivd meg i håret lenge nok, og med sikkert 100 søk i ryggen må jeg bare spørre... HVAAAAA er gewinde? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

en senkesett betegnelse fra en leverandør??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå rivd meg i håret lenge nok, og med sikkert 100 søk i ryggen må jeg bare spørre... HVAAAAA er gewinde? :P

 

Justerbart Senkesett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har nå rivd meg i håret lenge nok, og med sikkert 100 søk i ryggen må jeg bare spørre... HVAAAAA er gewinde? :P

 

Justerbart understell. Altså at men kan justere høyden på senkesettet(bilen). Forkortelse for Gewindefahrwerk om jeg ikke tar helt feil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVAAAAA er gewinde? :P

 

Gewinde er tysk for gjenger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktig som resten sier. Ihvertfall så er det ordnet med hjelp. Må bare få settet i hus :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.