Anbefalte innlegg

Tenkte at eg skulle gå for RS4 i krom frå Wheelie sidan eg ikkje finn nokre andre felgar eg har lyst på.., men Wheelie veit så klart ikkje leveringstid og slikt på felgane, og det er litt for usikkert for meg... :( Derfor så lurer eg på om nokon veit om det er nokon som fortsatt selg MAS Sagitta? Importøren har dessverre slutta å importere dei.. :( Gi lyd! Eller forslag til andre felga ;) 10000,- og nedover! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kva ser best ut?

Begge bilda er modda med litt senking ;)

 

RS4:

audi 80rs4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rs4 mener jo jeg da:cool:

 

super dekk selger alessio;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS4-felgene hos superdekk koster 1695, hos wheelie 1250.

 

Derfor jeg vurderer keskin. Se annen tråd.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har utrulig lyst på Rs4-felgar, men det er det med leveringstid. Wheelie seier berre at leveringstida er usikker, og det er egenlig litt for dårleg for meg, då eg ikkje har sommarfelgar i det heile tatt! Kan liksom ikkje vente på felgane til ut i juni heller... :(

 

Men veit dokke om Superdekk har Alessio-felgane på lager? Då er det nesten som eg vurderar å snakke litt meir med dei. Alessio skal vel vere god kvalitet? Såg det var i ein annan tråd her dei spekulerte i kvaliteten på Rs4-felgane frå Wheelie (Kromen flassar av..? : klø : ) Men dette er så klart spekulasjonar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har hatt alessio og var veldig fornøyd med kvaliteten.italiensk merke tror jeg:confused: :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. kvaliteten på wheelie sine felger tror jeg folk skal være forsiktige med å si noe om. Cluet er at jeg selv har vært i kontakt med Toora, og de produserer ikke rs4 til 4*108, selv om wheelie sa de fikk felgene fra dem. Mulig de kommer fra Toora likevel, kanskje er det alessio, eller kanskje en annen produsent...hvem vet, men flasser lakken av så tror jeg ikke wheelie ville solgt de. Det taper de jo bare kunder på senere. Og husk at det ikke produseres felger i neckarsulm eller wolfsburg, slikt skjer hos underleverandører. Disse står fritt til å selge felgene med sin egen logo.

 

De har jo inne 5*100/5*112 i chrome, antar det er samme produsent.

 

Og toora er vel de som leverer de fleste rs4 og rs6 felgene på "kopi"-markedet.

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Du (eg) skal få ein dag i mårrå" med litt telefonar og mailar hit og dit :) Så skal eg ha meg Rs4-felg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, aldri sett Alessio ha RS4 felg jeg men... de har endel andre "spacede" felger :) Mulig jeg ser på litt feil steder da Alessio har hjemmesider som er som en vond drøm å bla seg igjennom.

 

NB! Synes også RS4 felgene ser penest ut til 80en da bil har rene linjer og det har de felgene også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da blir det RS4 felger på deg Sture ?

 

Det er bra, noe av det mest geniale felg-designet som finnes spør du meg.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikkje ringt endå, då eg blei opptatt av å shine bil, bygge subkasse og eksperimentere litt med gitter :P Tida gjeng fort når ein held på med bil! :D Så eg har sendt mail til både Superdekk (forhandlar), Tempe Dekkservice (forhandlar) og også Jons Dekk og Felg (utrulig flink fyr så han får sjansen.) Får eg ikkje svar innen tirsdag., så blir det telefon på onsdag. Felgar må til no! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sture;

har du bilde/link til Alessio RS4 hjulene??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Sture;

har du bilde/link til Alessio RS4 hjulene??

 

Gå inn på SuperDekk eller Tempe DekkService sine nettsider. Der er det bilde av dei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, det jeg trodde... Alessio importeres av Nordisk Dekk Import :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.