Vestfold: Tøff Polo observert, noen som vet noe om den?

Anbefalte innlegg

Kjørte forbi en tøff Polo (etter å ha jobba endel med å ta den igjen) i Sandefjord idag. Den var tofarga. CC gul som min fra vinduene ca og opp og sølvgrå under...ganske fint egentlig. Hadde Lexus baklykter (tja?)...og var litt tøff, iallefall det lille jeg rakk å se...så ble den kjørt av to "bærter"....fikk ikke med meg skiltnr....

 

Noen som vet noe om denne...burde definitivt inn i cluben hvis den har flytta til Vestfold...

 

Men det er en mulighet for at det var gjennompasserende som skulle med Color Line pga kjørte den veien.

 

PS: det var en 6N btw...

 

 

Sett mange fine S3er idag og et par Passater...tror vi må bli aktive med "flyers" på rutene i sommer folkens...MYE fint som ruller på veien..Så en SINNSYKT pent bygget Audi kombinasjon av 80/90/RS2 med spes eksos løsning og med ganske grom motor etter det jeg overhørte eieren si...(orket ikke engasjere meg akkurat da)....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kanskje?

 

205336_04012006_72523.jpg

 

205402_04012006_41936.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var vertfall til salgs i Sogn og Fjordane for en tid tilbake, så kanskje noen i området som har handlet.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett den noen ganger i skien, så skal ikke se bort ifra at den holder til der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja...hva folk her inne vet...

 

Har ombestemt meg jag...var ikke SÅ fin...

 

Hadde den vært to farga uten flammene hadde den vært fin...og bytta ut de "engle lyktene"...he he. Ellers er den grei... Men man legger garantert merke til den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjenner hun som har kjøpt den, stemmer at den går i Skien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.