Agder: S4/S6 eiere, burde ikke vi møtes for en prat?

Anbefalte innlegg

Det er jo en hel del som har S4 i lokallaget, noen har SKUMLE planer, andre har gjort mye selv, mange har sikkert duppedingser og rallemikk som ikke er helt på stell. Jeg synes det er på tide at vi møtes en dag, snakker litt om hva vi planlegger å gjøre og sånn.

 

Tenkte vi kunne dra nytte av hverandres erfaringer, reservedeler, kontakter osv. Ingen grunn til å kaste penger bort unødvendig, når vi har så mange nødvendige oppgraderinger å bruke de på!

 

Noen som synes dette virker interessant?

 

Det er sikkert andre også som har biler med samme motorer eller karosseri som også kan ha nytte av denne infoen. Dere må bare si ifra, vi utelukker ingen som er interesserte her.

 

De jeg har på lista over aktuelle kandidater er:

 

Carl Erik Røvik

Rune Wilthil

Trond Gundersen

Johan Heide

Geir Beurling Løland

Jan Åge Beurling Løland

Kim Andre Magnetun

Jørn Amundsen

 

Jeg vet det er flere, men har ikke navn, noen som kan hjelpe meg?

 

Er det noe interesse for dette?

 

mvh, Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er VELDIG interisert i å lære mer om disse bilene ;) Vet så alt for lite om dette.

 

Har, som sikkert de fleste vet, ikke noe bil selv for tiden. Men har store planer om å kjøpe S bil om et års tid til vist jeg er heldig med ny jobb da.

 

Jeg slenger meg på om det er greit?! ;)

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det hørtes ut som en god ide er veldig intresert i det, håper det blir noe av det. Må bare finne en dag som passer alle da. en glimrende ide.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke dette strider mot noen regler eller lignende innad i klubben (siden jeg er med i styret) er jeg helt klart med på dette, det er jo forøvrig bare deling av erfaringer tross alt!

 

Pigger i såfall med jeg Heide`n.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg til å prate, så kan vi jo

 

- Vag-com'e bilene for å sjekke feilmeldinger og greier

- G-tech'e bilene for å sjekke om motoren står i

 

Dette er ikke et forsøk på å lage noen slags undergruppe til lokallaget, men det er lenge siden det har vært mer enn 2 av oss samtidig på et lokallagsmøte, og det hadde vært morsomt om vi greide å samle de fleste med denne bil/motor typen, da vi sikkert har endel felles interresser.

 

Når kunne det passe? Jeg begynner igrunn å nærme meg bestillingspunkt på endel utstyr, bremser, understell, foringer osv, så om det er noen med sammenfallende interresse så burde vi finne det ut ASAP

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med på den... :)

Finn en dato så stiller jeg :glad:

 

Skal ha min bil på versted for retting og lakkering 2 mai, så for se når min er i form igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si en dag du Johan, pigger med jeg, om det så skulle vært i morgen;)

 

Jeg får jo snart opp eksosen min og forresten, hadde jo vært kult å ha den med da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe ut av dette her eller Johan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble det noe ut av dette her eller Johan?

 

Sugen på teste eksosen? hehe... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har etter harde forhandlinger med dama (hun er i eksamenskaos, dvs at jeg må være barnevakt) funnet ut at mandag 1. kan være en aktuell dag, på ettermiddagen eller noe. Noen her som kan stille da? Kan det passe med 17.00?

 

Hvor? Må være plass for bilene, og greit å ha en plass å sitte inne.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oooo, 1.Mai tror jeg fruen ville finne på noe, men det kan hende jeg får det til:)

 

Spør henne i morgen..

 

Eksosen skal nok ikke på før resten er ankommet, dvs turbo/kat erst. & downpipe... Men, jeg ser en smule frem til det...

 

Hadde vært moro å vist dere det før jeg monterte og da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut dette så fort du kan da.

 

Dere andre, hva sier dere?

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går bra for min del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kun hørt fra Geir, tror vi må ta en ringerunde her....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at dette må utgå nå, vi får komme tilbake på onsdagens treff og ta en prat !

 

Jh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

johan, du kan umulig ha godt av å snuse i flere femmer motorrom nå.. blyforgiftning vettu ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes han var høyt og lavt i, over og ikke minst under Q7'en også!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er VIKTIG å snuse inn litt godlukt av og til! Som dere sikkert skjønner blir det for mye bleieskift og for lite oljelukt for tia, abstinensene er store!

 

 

Men når juni kommer, da skal det skrus......

 

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Juni?

 

Men, der er jo LENGE til.....

 

Hva med mai?

Du har jo nesten en hel måned som ligger rett foran beina på deg!

Du må bruke mai til noe også?

 

Neida - fleip til side. Det er ikke alltid man kan prioritere seg selv og sine interesser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på om det blir noe? kunne ikke komme på treffet måtte jobbe : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får det nok til før eller siden, men det må liksom klaffe og..

 

Nå skal jeg straks begynne å montere litt ting og tang på bilen min, skal ha effekttest til mandag uten godis montert, så skal jeg ha test etter montering av "det" :D igjen...

 

Vi kunne jo kanskje tatt det da? Tror uansett jeg ikke klarer å få til ett lokallagstreff ut av den andre målingen (hadde tenkt det) grunnet tidsklemmer...

 

Men, siden bilene våre er kjappe går vel kanskje det? hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, siden bilene våre er kjappe går vel kanskje det? hehe..

 

Hehe...... Det hjelper ikke om DU har kjapp bil,: haha : Trond, om du ikke tørr å gi på litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...... Det hjelper ikke om DU har kjapp bil,: haha : Trond, om du ikke tørr å gi på litt ;)

 

Hvem er den eneste du har satt på med i den "gyldne" hastighet tro?

 

Er bare på banen jeg pingler :D Neida, bruker gass når man har det vet du, eller forresten, det er jo det du ikke vet:D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sjans på noe møte før etter 17 mai iallefall. Men etter det burde det være mulig.

 

Trond, du må annonsere målingene dine, kan jo hende noen vil være med og se på.... Og kanskje vi burde ta en ny Gtech runde før du oppgraderer....

 

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det skal jeg alltids få til!

 

Skal inn klokka 14:00 til mandag! (TC motor)

 

Så avtraler jeg bare når bitene er på plass, ganske irriterende, men trykket er høyt hos BN nå, så jeg får ikke å få opp fra tyskland/montert downpipe & kat. erstatterne før Våler.. :(

 

Turboen hentes snart i Oslo, men kjipt å ikke gjøre seg ferdig i samme smellen liksom! Skal det G teches igjen før "trening" er på plass må det bli på mandagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.