#26 Skrevet Mai 9, 2006 hentes i olso? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 9, 2006 Då venter jeg i spenning på en dato. Håper det passer med jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 10, 2006 Då venter jeg i spenning på en dato. Håper det passer med jobb Venter spent på dato til treffet eller måling? Ehh, ja Geir, henter den i Oslo, en der (fra klubben) som er importør for 034 ser du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 11, 2006 Venter spent på dato til treffet eller måling? Ehh, ja Geir, henter den i Oslo, en der (fra klubben) som er importør for 034 ser du! Tenkte når vi kunne treffes alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 9, 2006 På tide å gjøre alvor av dette her eller? Carl Erik er hjemme i helga, tror også Rune er det. Noen fler som kan tenke seg et lite møte i helga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 9, 2006 Jeg er klar, Når snakker vi om? Søndag? Kan vi treffes en vei midt mellom oss kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 9, 2006 Kanskje jeg og henge på her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 11, 2006 Skal se hva vi kan få til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 12, 2006 Jaja, "hårfønertreffet" er herved avholdt.. Kom 5 biler, men vi gjorde regning med at det skal kunne økes til ivertfall 10 stk S biler på sikt Godt å prate litt effektøkninger og lignende med likesinnede Her er noen stemningsbilder av 1 S6,1 S2 & 3 S4 :D:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 12, 2006 Flere bilder, knipset 20, men det får holde med 6 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 12, 2006 Og siste.. Vet jeg suger til "sladding" av skilter, så om noen vil lære meg en mer "fancy" måte, gi beskjed :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 12, 2006 Fine blider. Bør kunne bli et konsept som vi videreutvikler dette, vi får se hva som kan komme i tiden framover.... Mekkekveld med hårføneren til Trond f.eks..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 12, 2006 Er i grunn klar for det selv, men jeg må jo finne ut av hva det blir til for min egen del, før føner monteres Artig ting ja, meget fornøyd selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...