Nordmøre: VårCruising! Ta oss vel imot?

Anbefalte innlegg

Hei!

Ålesund lokallag skal på tur nordover søndag 30/4 og da kunne det jo kanskje være gøy å møtes?

Dere kan jo kikke på denne tråden og så tar vi det derfra;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange som stiller opp fra Nordmøre lokallag på dette da?

 

Meg selv, Bjørn Even, Helge og Vidar som har gitt tilbakemelding på tråden på sidene til Ålesund lokallag såvidt jeg kan se...noen flere som stiller?

Alternativer til plass for litt photosession og bespisning er velkomne! :)

For bespisning er mitt forslag Napoli...for photosession er jeg litt mer usikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange som stiller opp fra Nordmøre lokallag på dette da?

 

Meg selv, Bjørn Even, Helge og Vidar som har gitt tilbakemelding på tråden på sidene til Ålesund lokallag såvidt jeg kan se...noen flere som stiller?

Alternativer til plass for litt photosession og bespisning er velkomne! :)

For bespisning er mitt forslag Napoli...for photosession er jeg litt mer usikker.

Hva med photosession på storkaia viss det ikke er så veldeig rufsete vær? Litt kjedelig viss det bare blir en kjedelig orange bakrunn av en supplybåt da men.

Mitt forslag til bespisning er La mamma. Der er det god plass og bra med parkeringsplass i park.hus for de som har mere enn 2cm bakkeklaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jegblirikkeferdigmedbilen..... Sukk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mendudukkervelopplikevel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med photosession på storkaia viss det ikke er så veldeig rufsete vær? Litt kjedelig viss det bare blir en kjedelig orange bakrunn av en supplybåt da men.

Mitt forslag til bespisning er La mamma. Der er det god plass og bra med parkeringsplass i park.hus for de som har mere enn 2cm bakkeklaring.

 

Ja, jeg også tenkte på Storkaia. Men det er som du skriver kjedelig hvis man får en stor supplybåt som bakgrunn.

Hvor vi spiser er akkurat det samme for meg, men jeg hørte rykter om noe oppussing på La Mama :confused:

 

Helge har "passelaten", hvis han får lov for fruen å benytte den da :P

 

Men hvor skal vi møte gjengen fra Ålesund da?

For å møte de tidligst mulig, og "geleide" de inn mot byen, så hadde det vel passet godt å møte de ved busslommen på Frei-siden av tunnellen, eller småbåtlaget der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil takke alle fremmøtte fra Nordmøre lokallag for en flott dag.

Vi var vel max heldig med været men vi kan ikke skylde alt på det heller;)

Alt i alt tror jeg alle som var der koste seg, neste gang tar vel dere dere en tur nedover: smil :

Bilder fra dagen finner og legger dere her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal vel få til en tur nedover en gang. Jeg har i værtfall lyst:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi skal vel få til en tur nedover en gang. Jeg har i værtfall lyst:)

 

Ja, det hadde artig :)

Vi snakket jo såvidt om å ta en Høstcruising sørover i f.eks. August ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.