Medlemmer Bodø: Per Christian Jensen

Anbefalte innlegg

Vel, jeg får vel slenge meg med og fortelle litt jeg og..

 

Er 27 år gammel og jobber som nattevakt på et av byens bedre hoteller, nemlig Thon Nordlys Hotel.

 

Jeg har nylig kjøpt meg leilighet på mørkved sammen med samboeren og sønnen min (3 år), og sliter masse med å pusse opp der for tiden. Hun som bodde der før oss hadde visst en forkjærlighet for katter, og etter hva jeg har hørt hadde hun opp mot 15 katter en periode, og da sier det seg vel selv at det oser kattpiss på de merkeligste steder og hagen er full av unevnelige ting..:ridder:

 

Jeg kjører en -95 Golf 3 Cabriolet "Rolling stones" som oppgraderes etterhvert som ting faller av den eller knuses mot harde ting som brøyteskavler, fortauskanter e.l.

De siste tingene som er gjort med den er: VR6 leppe, 2" eksos,grøftelys og nye blinklys,lakkert helt ned utenom bak, ny stereo (Har planer om å bygge orntli` til sommeren), og snart kommer det 17" felger om jeg bare finner noen til en pris jeg har råd til.

Det er også bestilt ny girkasse ettersom den gamle er litt mer enn skrøpelig og lager triste lyder når jeg rygger...

 

EDIT: Da er girkassen ankommet og jeg har fått pris på 4000,- for å bytte den ut med den som står i :) , men det får nok vente til jeg kommer hjem fra spania..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg endelig lært meg hvordan dette gjøres, og det passer jo perfekt siden jeg også fikk de nye 17" felgene mine i dag : rock ::klapp:

 

Så da kommer det noen småbilder av Goffen:

goffen side.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og et til av bilen, og ett av meg selv :)

goffen nyskodd.jpg

pcj.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt å kjøre cab i dag? så biln sto parkert i hokkåsveien.... med taket nede... :) vil og kjøre cab!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer bra det :)

Jeg bor rett ved siden av der, så med mindre det blir mye finvær fremover nå så kommer du til å se bilen stå parkert der ganske ofte ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor finner jeg ikke denne under "medlemmer nordland" ?

 

Anyhow.. ny bil, så må vel oppdatere litt her :)

full - 1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.