Oslo: Vårcruising til Tyrigrava (mintreff) Torsdag 11/5

Har du lyst til å være med på vårcruising?  

28 stemmer

  1. 1. Har du lyst til å være med på vårcruising?

    • Å ja, dette har jeg ventet på
    • Nei, har ikke tid
    • vet ikke


Anbefalte innlegg

Oslo lokallag inviterer med dette til vårcruising/minitreff til Tyrigrava kafè torsdag 11 mai.

Planen er å starte fra parkeringsplassen på Ullevål Stadion kl 18 og kjøre i kolonne ut til Tyrigrava Kafè for sosialt samvær. Kanskje Follo, Drammen, Hadeland og Østfold hiver seg på fra sine områder og møter oss der ute. Jeg tar med klistremerker, Treffpunktblader, skiltplater. Det vil også bli mulighet for feilkodeavlesning med VAG-COM for de som måte ønske det.

 

Høres dette interessant ut, så meld deg på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er jeg helt klart med på : ja : Fint initiativ!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er som vanlig også med.

Men hvor i all verden er Tyrigrava?

 

Kanskje dette blir jomfruturen med stylingen, ettersom det ikke ser ut som den blir klar til 1. Mai?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er som vanlig også med.

Men hvor i all verden er Tyrigrava?

 

Kanskje dette blir jomfruturen med stylingen, ettersom det ikke ser ut som den blir klar til 1. Mai?

For de som ikke er kjent, er Tyrigrava en kafè som ligger langs gamle Mossevei ikke langt fra Tusenfryd. Det er her MC-folket samles hver onsdag i sesongen for å kjøre i samlet tropp til Karl Johansgt osv.

 

tyrigrava_biler.jpg

tyrigrava_sykkel.jpg

 

Her er hva Chevroletregisteret skriver om Tyrigrava:

VELKOMMEN TIL TYRIGRAVA KRO OG PUB!

Tyrigrava Kro og Pub har i mange år vært et kjent og kjært møtested for bil- og motorsyklister. Stedet ligger idyllisk til ved Gamle Mossevei, når Gjersjøen 20 km. sør for Oslo. Her samles mange motorinteresserte til ukentlig treff. Amcar, MC og andre kommer med sine venner til en hyggelig kro med god og billig mat, og stor parkeringsplass. Mange arrangementer bruker oss som start- eller målområde. Våre mange faste gjester tyder på at folk trives hos oss, og kommer igjen. Velkommen skal du også være! Ta en tur med kjøretøyet og bli kjent med andre interesserte. Hver første tirsdag i måneden er det Amcar-treff, men mange treffes også de øvrige tirsdagene. Hver onsdag hele året er det MC-treff med stor deltakelse.

 

Åpningstider:

Sommer Hverdager kl. 10 - 21. Søndag 12 - 19, og lørdag stengt.

Vinter Mandag, tirsdag, torsdag kl. 10 - 19. Onsdag kl. 10 - 21, søndag 12 - 19 og fredag/lørdag stengt

 

nesodden.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel nesten bli med her. Er jo bare 5 min. hjemmefra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Whee! I'm in... Nå er'e bare å finne frem "biker-hjelmen".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med: smil :

 

Men pass litt på, veien ut dit kan være litt bumpy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk walkie talkies da folkens. Alltid gøy med litt prat på turen utover. KANAL 7 som vanlig. Jeg har 2 stk, så hvis noen vil låne fra Ullevål, så si ifra. ;) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen jeg : gråter : Men hvis ikke dere skal sitte med en i hver hånd selv hadde det kanskje vært mulig å låne : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags walkies er det dere bruker?? SLike billige man får kjøpt på elkjøp osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres gøy ut. Jeg blir med. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres artig ut:) se om jeg ikke slenger meg på også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg kommer jeg og, bor tross alt bare 1-2min unna :)

Får uansett ikke med turen fra Oslo og inn, rekker ikke det etter jobb.

 

Hvis noen trenger flere tips på veien står det også skiltet mot Gjersjøen golfbane enkelte steder (fra E18/Mosseveien o.l.), kan følge de til Tyrigrava er på venstre hånd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare pass på når dere kjører utover folkens. Har vært der en del på MC treff på onsdager og HVER eneste onsdag har politiet fast plass med laser den siste strekkningen inn til grava. Lite trolig at de har det på en torsdag men vær obs.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare pass på når dere kjører utover folkens. Har vært der en del på MC treff på onsdager og HVER eneste onsdag har politiet fast plass med laser den siste strekkningen inn til grava. Lite trolig at de har det på en torsdag men vær obs.

 

 

Det er litt å ta i(kjører den strekken i snitt 1 gang om dagen, og har faktisk bare møtt en kontroll der det siste året;)). Men er en del kontroller der, bare ikke når jeg er der :). Bor 2 min unna, så jeg kommer. Uten tvil. Regner nok med at follogutta stiller sterkt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er litt å ta i(kjører den strekken i snitt 1 gang om dagen, og har faktisk bare møtt en kontroll der det siste året;)). Men er en del kontroller der, bare ikke når jeg er der :). Bor 2 min unna, så jeg kommer. Uten tvil. Regner nok med at follogutta stiller sterkt.

Var på grava ca 10 ganger i fjord og hver bidige gang jeg kjørte utover var det kontroll. Men er som sakt over pga MC treffene de har stått der. Vet ikke om eller hvor ofte de står der utenom onsdager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett er det lurt å kjøre pent på den veien....

 

Mye ulykker der også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstkommende torsdag kjører vi, så meld dere på eller møt direkte på Tyrigrava. Vi sees.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ikke se bort ifra at s6en kommer en tur.... dden er ihvertfall skrudd sammen igjen og er ute på veien... litt fargeforskjell er det jo men, det kan dere live med kan dere ikke???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak!

 

Kommer en tur jeg. Trenger en skilt-plate da en ikke har overlevd vinteren, og gjerne en vag-com sjekk hvis mulig?

 

Mvh Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer, cab`n er midlitidig ferdig for noen uker...

Kanskje greit å bruke den når vært er bra...: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger en skilt-plate da en ikke har overlevd vinteren, og gjerne en vag-com sjekk hvis mulig?

 

Jeg har med begge deler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har med begge deler ;)

 

 

jeg trenger og få testa vag com kabelen.. så da burde jeg vel tatt meg en tur..

plages bare plages.. hehe se om jeg får med meg en annen follo kæll

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.