Bodø: TS RACING Avd Nord kommer til Bodø uke 17

Anbefalte innlegg

--------------------------------------------------------------------------------

 

TS RACING NORD-NORGE kommer til bodø i uke 17 fra mandag 24 April til torsdag 27 April.

 

Vi kommer til å være på Caranord på Hunstad

 

Ta kontakt for et godt tilbud på chiptuning.

 

BB-RACING

Øystein

96 23 10 10

 

post@bb-racing.com

 

Vi kjører fra Sortland Søndag 23 April til Bodø og opp igjen fra Bodø Torsdag 27 April på formiddagen. Om det er noen som bor i mellom disse stedene som ikke har mulighet å kjøre til Bodø så kan vi stoppe hos deg. Ta kontakt.

caranord kart.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

--------------------------------------------------------------------------------

 

TS RACING NORD-NORGE kommer til bodø i uke 17 fra mandag 24 April til torsdag 27 April.

 

Vi kommer til å være på Caranord på Hunstad

 

Ta kontakt for et godt tilbud på chiptuning.

 

BB-RACING

Øystein

96 23 10 10

 

post@bb-racing.com

 

Vi kjører fra Sortland Søndag 23 April til Bodø og opp igjen fra Bodø Torsdag 27 April på formiddagen. Om det er noen som bor i mellom disse stedene som ikke har mulighet å kjøre til Bodø så kan vi stoppe hos deg. Ta kontakt.

 

Kanskje du kunne tenke deg å komme en tur på lokallagsmøte i morgen kveld kl. 20.00 på Peppes?

 

Har du noen så TS Racing klistremerker???

Har Chippet min hos de på Mo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du kunne tenke deg å komme en tur på lokallagsmøte i morgen kveld kl. 20.00 på Peppes?

 

Har du noen så TS Racing klistremerker???

Har Chippet min hos de på Mo.

 

Hei

 

Jeg kommer innom dere jeg. Skal bare gjøre ferdig en bil nå så kommer jeg. Bestill pizza :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.